Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vains of Jenna, Seks og Voodoo Vanity på Elm Street 3 september


Ampsheep

Anbefalte innlegg

OOOOH! Vains Of Jenna var fristende...

Jag blev oxå litt sugen när jag såg att de skulle komma, men så hörde jag senaste plattan, bara covers och tråkig så det stänker. Är det förresten inte litt rart att kalla arrangemanget "Sleazy weekend" när bara ett av banden, Vains of Jenna, kan kallas för sleaze-band och efter deras sista platta vet jag inte.. L.A Guns kommer den 22. september, DÅ blire sleaze :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag blev oxå litt sugen när jag såg att de skulle komma, men så hörde jag senaste plattan, bara covers och tråkig så det stänker. Är det förresten inte litt rart att kalla arrangemanget "Sleazy weekend" när bara ett av banden, Vains of Jenna, kan kallas för sleaze-band och efter deras sista platta vet jag inte.. L.A Guns kommer den 22. september, DÅ blire sleaze :) .

njaa.. vi er vel litt Sleazy vi og: http://www.sekstheband.com/freesong.html ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltså i mitt huvud så ska sleaze låta skitigt, det ligger liksom litt i ordet och sorry to say it, men ni både låter och ser rena ut.. MEN.. med en ny sångare och litt annan ljudbild så skulle det kunna bli en annan sak, musikalsikt :) ? Men det som ni har på Spotify i dagens läge, skulle inte jag kalla för sleaze, nej. Nu ska det sägas att jag är ganska kräsen när det gäller bra sleazeband, har lyssnat på sleaze sen 80-talet och kan säkert klassas som en sur gammal gubbe :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltså i mitt huvud så ska sleaze låta skitigt, det ligger liksom litt i ordet och sorry to say it, men ni både låter och ser rena ut.. MEN.. med en ny sångare och litt annan ljudbild så skulle det kunna bli en annan sak, musikalsikt :) ? Men det som ni har på Spotify i dagens läge, skulle inte jag kalla för sleaze, nej. Nu ska det sägas att jag är ganska kräsen när det gäller bra sleazeband, har lyssnat på sleaze sen 80-talet och kan säkert klassas som en sur gammal gubbe :) .

kan være enig med deg i det.

vi prøve heller ikke å være et 100% selaze band, men beveger oss nok litt over i den sjangeren i noen låter!

vi er nok mere et Glam/Hard Rock band..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.