Hjalmar Sæterstøl 0 Skrevet Desember 18, 2004 Kva er favorittakkorden din?Min er Emadd9 med H i grunntone spelt med oppstrøk!Altså:E|-0H|-0G|-0D|-4A|-2E|-X Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
HalTan 0 Skrevet Desember 18, 2004 E7#9E|-XH|-8G|-7D|-6A|-7E|-X Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gnome 5 Skrevet Desember 18, 2004 Jeg liker egentlig C9 veldig godt, passer fint veldig mange steder, er generellt nier fan. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Steinern 0 Skrevet Desember 18, 2004 Enig med HalTan. Men det finnes så mange fine, så veldig vanskelig å velge. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
PerA 827 Skrevet Desember 18, 2004 Kva er favorittakkorden din?Min er Emadd9 med H i grunntone spelt med oppstrøk! Altså: E|-0H|-0G|-0D|-4A|-2E|-X Spilt på "Breathe" i det siste? Selv liker jeg "klassikere" som Dm og G, men har en liten forkjærlighet til Emadd9, jeg og. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kroffer 0 Skrevet Desember 18, 2004 komisk, satt og tenkte på dette i går. Jeg syns Dm låter flott.1320XX Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hjalmar Sæterstøl 0 Skrevet Desember 18, 2004 Kva er favorittakkorden din?Min er Emadd9 med H i grunntone spelt med oppstrøk! Altså: E|-0H|-0G|-0D|-4A|-2E|-X Spilt på "Breathe" i det siste? Ja, og "Welcome to the machine"! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
HalTan 0 Skrevet Desember 18, 2004 Dm"I think D minor is the saddest of all keys" - Nigel i Spinal Tap om "Lick My Love Pump".:mrgreen: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
tHeMuTh|n 2 Skrevet Desember 18, 2004 E|-3H|-4G|-3D|-6A|-3E|-xDenne er jo fin. Kan bl.a kalles Ab maj9/C eller enkelt og greit c moll7#5, alt etter hvilken funksjon den har Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Jingles 0 Skrevet Desember 19, 2004 Jeg liker egentlig C9 veldig godt' date=' passer fint veldig mange steder, er generellt nier fan.[/quote']samme her.. niere er deilig=) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Roar 2 Skrevet Desember 19, 2004 BARREGREPENE! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Steinern 0 Skrevet Desember 19, 2004 En som spiller kun metal trenger vel egentlig ikke ha noen aning om de forskellige akkordene, da det går mest i powerchords :roll: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
aiwass 0 Skrevet Desember 19, 2004 Aadd#11 er ganske kul. De av dere som spiller klassik gitar kjenner den kanskje igjen som åpningsakkorden i Leo Brouwers Etude # 6. Randy Rhoads kopierte mesteparten av stykket i introen til Diary of a Madman.e---0----B---4----G---6----D---7----A---0----E--------- Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Jingles 0 Skrevet Desember 19, 2004 er ikke dette en Gsus2 ellerno? :oops: den synes hvertfall jeg er ganske kul=)E--XB--XG--XD--7A--5E--3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
hkh 11 Skrevet Desember 19, 2004 Hm7b5:E--XH--3G--2D--3A--2E--XArtig å flytte oppover, denne her. Symmetri! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider