Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kvinnelig Vokalist Søker Metalband.


Lothlorien

Anbefalte innlegg

(09.08.2012)

Da prøver jeg igjen!

Jeg er ei jente på 19 år. Har drevet med growling/screaming/klassisk/"vanlig synging" i snart 2 år. Søker et seriøst og dedikert metalband som ikke er redd for å ha ei jente i bandet. Helst noen som allerede er litt i gang og har litt materiale.

Jeg har ikke hatt noe band tidligere, men har vært med som gjestevokalist i bandet Shadowmind.

Inspirasjonskilder: The Agonist, Lamb of God, Gojira, Killswitch Engage, Epica og mer!

Holder til i Sandnes og søker et band i nærheten. 

Vennligst KUN SERIØSE henvendelser. 

Ta kontakt på e-post: maritsofie.strand@yahoo.no 

- Marit S. 

Opptak:

http://www.youtube.com/watch?v=q1ibFN-r6aM&feature=plcp&context=C3d48fb5UDOEgsToPDskLh5T0NTVFq2n2KEI1Z8Ctv

http://www.youtube.com/watch?v=mpQbZcaxkl8&feature=plcp&context=C31187ddUDOEgsToPDskLh5T0NTVFq2n2KEI1Z8Ctv

Endret av Lothlorien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bodd nærmere Fredrikstad hadde det vært enda fetere, :)

Neida, jeg er en gammel gubbe på 46, og kunne vært lærern din (Jobber på på MK i Fredrikstad).

Jeg måtte for en tid siden sjekke deg ut og fant at du var MK-elev, siden du som jente

var inne i et såppas guttedominert forum. Moro dette!

I Fredrikstad kunne jeg nok formidlet kontakter, ja, og vi på medier har gjort det tidligere

siden vi har vårt lydstudio, brukt det aktivt i undervisningen og fått ukjente folk sammem tidligere.

Har hatt et par reine jenteband på opptak som låt jæ**g bra. Trommisen gikk hos oss.

Men lykke til, de finnes i Stavanger også! :)

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kult at du har en slik røffe musikksmag, mange jenter tør sje sånt :P

Studere på sørlandet, så bler desverre neppe någe samarbeidsmuligheter, men lure om ka vokal du har?.

Kan du screama? Det kan ver litt lurt å snakka om ka vokal du kan så du kan reklamera bere for deg sjøl.

Hvis ja, kossen horres du ud? eks bandvokalistar du horres ud som? evt opptag og legg det ut?

Forresten kule bilder på siå di, ka program du bruge for å fiksa de te? Photoshop?

Det e forresten skamfett at du lige Arch Enemy, du har goe smag :)

Rock on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.