Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enda en "nytt lydkort"-tråd.


Anbefalte innlegg

Hey. Har seg sånn at jeg tenkte å oppgradere fra Apogee One til noe med litt flere innganger/utganger osv. Helst noe med like god(e) eller bedre preamper som Apogee da. Trenger ihvertfall et par xlr inn, 2 jack inn, og 2 xlr ut. Separat hodetelefonutgang hadde vært fint det og! Er det noen som kan anbefale noe? Bruker Mac. Har port for både firewire og usb.

Tenkte litt på det nye Apogee Duet, men det er jo rimelig... minimalistisk i forhold til hva du får fra andre produsenter på samme prisnivå, for å si det sånn :P kan litt lite om dette her, hvor får man mest for penga? Kan noen klarne opp litt? :)

På forhånd takk!

Edit: Om vi holder det under/rundt 4k MAKS, så hadde det vært fint for økonomien min!

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytt i en tusenlapp til så får du jo åtte innganger (med meget kurrante preamper) og ti utganger med Focusrite Saffire Pro 40. Jeg har hatt dette i et par måneder nå og er superfornøyd.

Har hatt det ett par år... og når jeg går tom for innganger (snart) så skaffer jeg ett til å kjører de i master/slave oppsett. Er også superfornøyd med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.