Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson USA Plekter ?


moen96

Anbefalte innlegg

Hei :rolleyes:

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe Gibson Plektere på nett, via norsk side?.

Ligger på hotel i Nashville, Tennessee nå og var på Guitar Center, merkelig nok så hadde ikke de Gibson Plektere. ( siden det er her gibson gitarer blir lagd )

Kan noen være så snill å poste en link her som får meg til en norsk side, har prøvd å google litt men ikke noe svar :unsure:

Har akkurat kjøpt meg en Gibson SG Standard for konf pengene mine så vil ha matchene plektere haha :lol:

- Jimmy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen slike hos den lokale forhandleren i Bergen for mange år siden, men nå er det lenge siden jeg har sett de da.

Noe spesielt gode var de ikke ihvertfall, helt vanlige standard plastikkplektere. Men det finnes jo sider som printer plektere, da kan du sikkert bestille noen med Gibson USA print på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen slike hos den lokale forhandleren i Bergen for mange år siden, men nå er det lenge siden jeg har sett de da.

Noe spesielt gode var de ikke ihvertfall, helt vanlige standard plastikkplektere. Men det finnes jo sider som printer plektere, da kan du sikkert bestille noen med Gibson USA print på. :)

Tusen takk for svar :) Skal se litt rundt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, søk etter Gibson Picks på ebay, så får du opp mye forskjellig.. Sånne småting er så ufattelig billig fra ebay, som nevnt. Alt du trenger er en paypal konto. Har du ikke det, så er det på tide å skaffe seg.. Bruker min hele tiden føler jeg, men det er farlig lett å gå for fristelser og handle via Paypal.. Slipper chipkoder og sånn piss til kortleser hver gang du handler :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, søk etter Gibson Picks på ebay, så får du opp mye forskjellig.. Sånne småting er så ufattelig billig fra ebay, som nevnt. Alt du trenger er en paypal konto. Har du ikke det, så er det på tide å skaffe seg.. Bruker min hele tiden føler jeg, men det er farlig lett å gå for fristelser og handle via Paypal.. Slipper chipkoder og sånn piss til kortleser hver gang du handler :lol:

Ja, gjør nok det da jeg kommer hjem til Norge :)

kjøper 20 ++ da jeg først bestiller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.