Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Gibson SG Special '60s tribute


ErikKlæptn

Anbefalte innlegg

Har endelig rotet meg til å anskaffe en Gibson SG Special '60s tribute. Har alltid hatt lyst på SG av en eller annen grunn, så når det da kom en modell med SlimTaper neck OG P90...da måtte jeg bare ha en:)

Var litt forberedt på å måtte brenne av noen kroner på å få justert og satt den opp, da jeg regnet med at det var en grunn til at den var så billig, men det ble ikke nødvendig. Rett ut av kassen var den en drøm å spille på. Låter dritkult også....er mega fornøyd:)

post-8728-0-83837000-1311797809_thumb.jp post-8728-0-38080400-1311797844_thumb.jp post-8728-0-84783100-1311797862_thumb.jp post-8728-0-98868800-1311797893_thumb.jp

post-8728-0-31144600-1311797933_thumb.jp post-8728-0-19785500-1311797977_thumb.jp post-8728-0-05871600-1311798002_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er det ikke orginal kasse fra gibson, men en Gator Vintage Deluxe SG style kasse (budsjettet tillot ikke orginal kasse). Da jeg fikk kassen var jeg ikke klar over fargen på innertrekket og tenkte WTF....men nå synes jeg det er kult

RalphDarwin: jeg for min del fikk GAS av å se bildene av din øks, LP gold top med P90.....dritfett! Den har havnet på "må prøves" lista mi:)

Endret av ErikKlæptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er det ikke orginal kasse fra gibson, men en Gator Vintage Deluxe SG style kasse (budsjettet tillot ikke orginal kasse). Da jeg fikk kassen var jeg ikke klar over fargen på innertrekket og tenkte WTF....men nå synes jeg det er kult

RalphDarwin: jeg for min del fikk GAS av å se bildene av din øks, LP gold top med P90.....dritfett! Den har havnet på "må prøves" lista mi:)

ahhh! rosa trekk er tøfft. ser tøvt ut med med de nyere kassene til G som er hvite inni.

annet spm., hva ga du for kassa. er på utkikk etter en sg kasse selv. om det rosa gjør for vondt i øynene dine, overtar jeg gjerne.

gtrzn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annet spm., hva ga du for kassa. er på utkikk etter en sg kasse selv. om det rosa gjør for vondt i øynene dine, overtar jeg gjerne.

gtrzn:)

Nå har det seg slik at jeg bestilte fra Thomann.de. Kassen alene kom vel til slutt på ca 650 NOK. Finner ingen som selger denne kassen i Norge, men så bruker ikke alle typer kasser ligge på nettbutikkene. Går jo an å spørre litt rundt om noen kan skaffe?

Endret av ErikKlæptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.