Web Analytics
Jump to content

Gitarist søker medmusikere/band i Oslo

siimen

Recommended Posts

Jeg er 25 år og bosatt i Oslo og ønsker å bli med i, evenuelt starte, ett band som spiller punk/rock/rock´n´roll/hardrock.

Øvingslokale bør være i Oslo området, men er fleksibel med tanke på at jeg har bil og kommer meg dit jeg vil.

Jeg spiller gitar(elektrisk og akustisk) og har det jeg trenger av utstyr for både øvinger og konserter på små scener. Har fra før noen års banderfaring men nå er det ca 2 år siden sist jeg var i band og jeg ønsker å komme igang og spille forholdsvis raskt! Jeg har fast jobb på dagtid og og har derfor ikke muligheter til øvinger før på kveldstid i uken eller i helger. Kan gjerne stille på øving opptil 3 ganger i uka dersom det er interesse for dette.

Band som inspirerer meg er blant annet: Hellacopters, Backyard Babies, Carburetors, Backstreet Girls, Airbourne, Turbonegro, Dropkick Murphys, AC/DC, Flogging Molly, Mötorhead, Gluecifer, Chrome Division, Danko Jones, Amulet, Foo Fighters, BigBang, El Caco, Kyuss, Airbourne, Millencolin, NoFX, Lars Winnerbäck, Metallica +++

Virker det interessant?? Ta kontakt med ei privat melding her på forumet eller her i tråden, simenokstad@hotmail.com eller på mobil 94888771 så kan vi møtes og prøvespille litt!

Edited by siimen

• 3 weeks later...