Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker medmusikere/band i Oslo


siimen

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år og bosatt i Oslo og ønsker å bli med i, evenuelt starte, ett band som spiller punk/rock/rock´n´roll/hardrock.

Øvingslokale bør være i Oslo området, men er fleksibel med tanke på at jeg har bil og kommer meg dit jeg vil.

Jeg spiller gitar(elektrisk og akustisk) og har det jeg trenger av utstyr for både øvinger og konserter på små scener. Har fra før noen års banderfaring men nå er det ca 2 år siden sist jeg var i band og jeg ønsker å komme igang og spille forholdsvis raskt! Jeg har fast jobb på dagtid og og har derfor ikke muligheter til øvinger før på kveldstid i uken eller i helger. Kan gjerne stille på øving opptil 3 ganger i uka dersom det er interesse for dette.

Band som inspirerer meg er blant annet: Hellacopters, Backyard Babies, Carburetors, Backstreet Girls, Airbourne, Turbonegro, Dropkick Murphys, AC/DC, Flogging Molly, Mötorhead, Gluecifer, Chrome Division, Danko Jones, Amulet, Foo Fighters, BigBang, El Caco, Kyuss, Airbourne, Millencolin, NoFX, Lars Winnerbäck, Metallica +++

Virker det interessant?? Ta kontakt med ei privat melding her på forumet eller her i tråden, simenokstad@hotmail.com eller på mobil 94888771 så kan vi møtes og prøvespille litt!

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.