Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Trilogy

Anbefalte innlegg

Grættis med ny fjøl! Får man spørre hva slags pickuper som sitter i?

Litt usikker, men regner med at det er Caparison BH-IIR (bridge) også er det en SH-27F (neck).

Yellow Horusen har Crunsh Lab og SH-27F :)

Hvis det er noen som har en PH-R pickup er det bare å ta kontakt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uoffisielt bekreftet at Caparison ikke skal legges ned, men at det blir en veldig stor omorganisering i selskapet..Hva nå enn det betyr :unsure:

I følge det jeg har fått høre fra IA, så skal Kanno starte på nytt. Hvorvidt han beholder navnet eller lager en "ny" gitar er vanskelig å vite, men målet er at de skal bli billigere - tross alt det som tok knekken på de denne gangen. Dersom de kan levere de samme gitarene til en lavere pris pga justeringer andre plasser er det helt genialt. Likevel mye (les: historie) som tyder på at det kan bli snakk om Caparison før og etter 2011. Den som lever får se. Uansett fin gitar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge det jeg har fått høre fra IA, så skal Kanno starte på nytt. Hvorvidt han beholder navnet eller lager en "ny" gitar er vanskelig å vite, men målet er at de skal bli billigere - tross alt det som tok knekken på de denne gangen. Dersom de kan levere de samme gitarene til en lavere pris pga justeringer andre plasser er det helt genialt. Likevel mye (les: historie) som tyder på at det kan bli snakk om Caparison før og etter 2011. Den som lever får se. Uansett fin gitar! :D

Det er jo en rimelig pålitelig kilde det :( lest på Caparisonforum at det skulle bli en omorganisering, + kommentarer fra andre endorsere.

Er etter min mening ikke prisen som eventuelt tok knekken på dem. Er faktisk ikke SÅ ekstremt dyre, og noe av det beste man kan få tak i. De har drevet med en markedsføring som har vært veldig dårlig (f.eks fravær fra NAMM ved noen anledninger, mye er kun beregnet for det japanske markedet etc.), og dette er nok skylden for at de ikke kan drive lenger. Med en litt mer aggressiv markedsføring hadde de greid å promotere merkevaren og rekrutert mange nye brukere. Finnes ingen norske distributører i det hele tatt, og selges kun i enkelte land. Også alt for få kjente endorsere :P Ingen custom shop for vanlig dødelige, kun "The Caparison family"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en rimelig pålitelig kilde det :( lest på Caparisonforum at det skulle bli en omorganisering, + kommentarer fra andre endorsere.

Er etter min mening ikke prisen som eventuelt tok knekken på dem. Er faktisk ikke SÅ ekstremt dyre, og noe av det beste man kan få tak i. De har drevet med en markedsføring som har vært veldig dårlig (f.eks fravær fra NAMM ved noen anledninger, mye er kun beregnet for det japanske markedet etc.), og dette er nok skylden for at de ikke kan drive lenger. Med en litt mer aggressiv markedsføring hadde de greid å promotere merkevaren og rekrutert mange nye brukere. Finnes ingen norske distributører i det hele tatt, og selges kun i enkelte land. Også alt for få kjente endorsere :P Ingen custom shop for vanlig dødelige, kun "The Caparison family"

Vet ikke om jeg er helt enig i at det er noe av det beste man kan få tak i, har da hatt kloa i en del..

Bra serieproduserte gitarer som desverre blir litt overpriset i Europa, I Japan er prisene noe helt annet :)

Nå så konkurerer de med merker som Suhr, Anderson osv prismessig og det er litt opp dit kvalitetsmessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.