Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Tommern

Anbefalte innlegg

Ja da forsvant ettermiddag og kveld med den nyinnkjøpte....

Kjempefornøyd, mest staselige gitar jeg for min del har hatt i hele mitt liv :D

Og jeg er ikke ung.... :lol:

Fender American Deluxe Telecaster Ash, kjøpt av Trilogy her på GN.....

_DSC7276.jpg

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin da. Du må gjerne poste flere bilder også. :D Årgang?

Serienummeret tilsier 2005, men det skulle en ikke tru. Utrolig hel og pen overalt. Samarium Cobalt Noiseless pickups og S1 Switch. Har ikke tid til å tukle med flere bilder akkurat nå, klokka ringer ubønnhørlig før kl 05:45 i morra tidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt estetisk tele! Aldri fått helt foten for de tjukke halsene på telene, hvordan er halsen på denne?

Denne er fra 2005, og er oppgitt til å ha en såkalt '52 U hals. De som selges nye i dag har modern C, som skal være hakket slankere. Skal sjekke litt nærmere på det der, for jeg syntes ikke den er noe annerledes enn en modern C. Det sies også at det handler veldig mye om hvordan man spiller. Folk som spiller barre med en finger, og støtter opp med tommelen bak på halsen (det gjør jeg), vil finne det enklest med en litt tjukk hals, fordi at da må tommelen skytes mindre frem enn med en slank hals. Og jo lenger frem man må med tommelen, jo mer anstrengt blir muskelputa som man klemmer tommelen med. Derfor har feks klassiske gitarer alltid tjukkere halser enn gjennomsnittlige el-gitarer..... sier de som har peil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.