Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å kjøpe meg nye hodetelefoner men har ikke peil på hva som er best for meg og hvilken prisklasse jeg bør velge :S

hører på all musikk egentlig alt fra klassisk til metall (mest metall)

pris klasse tenkte jeg meg noe mellom 1000 -2000. importerer gjerne hvis jeg får noe billigere

har vært på elkjøp og hifi men utvalget er ekstremt dårlig

hvilke erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shure SRH440, Beyerdynamic DT770-32 eller Sennheiser HD25-II er vel kanskje de greiste valgene til portabel bruk.

Du vil aldri klare å drive en hodetelefon med impedans på 300-600 Ohm tilfredsstillende, uten en forsterker. Man får kanskje lyd, men mangler en hel del av det som bor i hodetelefonene på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler bose quietcomfort 3. Ja, de er dyrere enn du sa (ligger vel 3300,- elns), men disse er fantastiske. De har aktiv støyredusering så de er bare elsk på f.eks. fly, bil, busser eller andre bråkete sted.

Jeg hadde tenkt meg noe for 1000 kr når jeg kjøpte det, men klarte ikke la være :) angrer ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler bose quietcomfort 3. Ja, de er dyrere enn du sa (ligger vel 3300,- elns), men disse er fantastiske. De har aktiv støyredusering så de er bare elsk på f.eks. fly, bil, busser eller andre bråkete sted.

Jeg hadde tenkt meg noe for 1000 kr når jeg kjøpte det, men klarte ikke la være :) angrer ikke

En kompis har dem og har vært til STERK vurdering men koster jo så jævlig mye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sennheiser HD380 pro, veldig bra headset etter min mening. Bruker de til monitoring, miksing og musikklytting fra mp3-spiller, og de takler alle oppgavene bra.

Sennheiserne har dog en ganske "stor" lyd, så hvis du vil ha et litt tettere lydbilde tror jeg Beyer DT770 eller Sennheiser HD-25-2 er et bedre valg... Har ikke prøvd ATH-M50, men har hørt de er ganske gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.