Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SOLIDE kabler... Forslag?


Hallstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg bestilte meg disse mens jeg venter på å få råd til relay g90: kabler på ebay

kom på under 200,- inkl frakt for fire kabler på 6m hver, så nå har jeg 3 i backup. ^_^ Jeg ville ikke bruke mye penger på kabler når jeg uansett skal ha trådløs til slutt, og jeg regner sterkt med at disse holder godt til da! eneste er at med akkurat disse kablene er det lett å få brannsår hvis du er uforsiktig når du kveiler fort:P

Så jeg vil anbefale deg å sjekke ebay, hvis kablene ryker uansett merke og kvalitet burde du få tak i noen billige og heller få deg trådløssystem etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Når jeg først så denne tråden før helga tenkte jeg at jeg skulle foreslå mine absolutte favorittkabler - etter at jeg også synes jeg har hatt alt for mye problemer med kabler opp gjennom årene. Kablene er Armor Gold - som de selv sier Great tone, low noise, virtually indestructible! (dette stemmer!!!)

Dette er kabler som bl.a gikk helt til topps i en test Guitar World Magazine hadde av 49 forskjellige kabler (det var etter dette jeg ble obs. på dem). Disse kablene har de kun solgt direkte fra sine hjemmesider i alle de år. MEN - nå la jeg merke til at de hadde åpnet for forhandlere - så jeg tok kontakt med dem, og lot derfor være å tipse om dem her riktig enda. Og nå er det klart - PowerGuitar.no blir forhandler av disse.

Dette er jeg veldig glad for - da jeg har ønsket å kunne selge disse i mange år nå (siden PowerGuitars spede start). Har ikke kommet så langt at jeg har snekra sammen prisliste enda, men prisene blir ca. de samme som de har på nettsidene sine + mva. Jeg bestiller inn første lagerbeholdning uka som kommer. Ta kontakt om noen er interesert i å bestille/reservere noen spesielle lengder. Se nettsidene deres for spesifikasjoner.

armor_gold_instrument_dia.jpg

armor_gold_cable_str_lg.jpg

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.