Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom gitar med midi anyone?


Birkman

Anbefalte innlegg

Da er tiden kommet til at jeg skal kjøpe meg en gitar som kan brukes til det meste, og det skal være en highend gitar.

Valgene står mellom Suhr, Tom Anderson, Tyler, manson, parker eller lignende. Jeg vil ha lyd til både classic rock, hard metal, prog rock, samt er allsidig nok til å mestre det meste av sjangrer

Jeg har ønske om en custombuilt og lurte på om noen av dere har erfaringer med noen av merkene jeg nevner ved å innstallere:

1. Piezo

2. GK3 innebygget

3. Andre midi systemer som ghost eller rmc innebygget

Noen som vet om Tom Anderson bygger inn midi i gitarene dersom jeg ber om det?, evt andre som gjør det på bestilling?

Pris spiller litt rolle, men kan si at jeg er villig til å strekke meg over 30 000 om nødvendlig. Evt kjøp av 2 gitarer en med midi og en uten.

Noen som har tips og erfaringer å dele med disse gitarene på priser med midi?

Endret av Birkman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en Anderson Drop Top Classic med Roland GK kit innebyggd, men jeg er vel i tvil om du får noen av de "store" boutique byggerne til å gjøre det i dag.

The Euphors tips kan jo funke, Brian Moore skulle ikke være umulig å finne på div bruktforum, eBay o.l. Finnes vel ingen importør i Norge nå tror jeg.

EM hadde de for endel år siden når jeg jobbet i gitarbutikk så jeg har prøvd endel av de og det er meget bra gitarer, jeg likte aldri helt looken og balansen i dem men det er mer en smaksak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette valg man selv kan velge?

Har egentlig hørt mye bra om mayones. Kan de måle seg i kvalitet med Anderson og suhr?

har aldri prøvd en anderson, men kvalitetsmessig overgår de det meste. Det kommer ann på hva man vil ha i en gitar om du skjønner. Jeg mener May er de beste gitarene man får tak i, men smaken er jo som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sett på Mayones som så mange her på forumet later til å være veldig fornøyd med. :)

Jeg (via dere her på forumet) har overbevist meg nok til at jeg må se på Mayones da. Har sendt mail til poweguitar.no for å se om de kan bygge en slik jeg vil ha den. Mulig det blir en custom Mayones regius pro 6 etterhvert.

Endret av Birkman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.