Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

kjøpe gitar


Chris Axl

Anbefalte innlegg

Hei! Epiphone Les Paul er en ypperlig starte gitar. Jeg startet med en Les Paul standard for noen år tilbake, og den holder greit mål faktisk i dag også! gå for Standard eller bedre;) Morgan har også en Les Paul modell men vet ikke hvordan den ligger i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt opp...? :P

Siden det var min annonse du linket til får vel jeg svare også. :-)

Når du kjøper gitaren gjør vi en gratis justering av vinkelen på halsen, høyden på stolen, intonasjon, setter på de strengene du ønsker (det sitter .010-.046 der nå) og evt hvis du har noe annet du vil ha gjort med gitaren.

Du har også så mange gratis etterjusteringer du bare orker. Typisk anledning der man har behov for det er f.eks til høsten når luftfuktigheten synker (halser har en tendes til å bli litt konvekse med lavere luftfuktighet) eller hvis du bytter strengemerke/strengetykkelse. Pickuphøyden kan også justeres hvis du har spesielle preferanser, men det ville jeg ventet med til du er mer kjent med gitaren.

Husk forresten å etterstramme mutteren som holder på plass jack-uttaket ca 1 gang pr mnd. (gjelder alle gitarer) Hvis du ikke etterstrammer den hender det at ledningene inni gitaren vrir seg når du tar ut jack-pluggen. Vrir du mange nok ganger kan du få brudd på ledningen. Det skjer skjeldent, men er også noe vi ordner gratis for deg hvis det skulle skje (det tar bare 20-sekunder med en loddebolt).

Alt av justeringer er også ting du kan ta selv hvis du ønsker det, men hvis du er nybegynner er det anbefalt å få litt opplæring først.

Noe mer du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra svar folkens!

Morten Larsen det hørtes veldig bra ut!:) Jeg er veldig sikker på at jeg kommer til å kjøpe av deg hvis du har fler igjen siden...for jeg skal inn i forsvaret snart og da tror jeg det går litt tregt med å spare opp penger :P

Men kommer til å sende deg en meld senere hvis det går bra ang. det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så finnes det en genial liten sak som heter Squier Stratocaster Classic Vibe som er UTROLIG mye kvalitet og spillbarhet for pengene.

At den gir UTROLIG mye kvalitet er vel å ta litt i.

Sikkert en grei gitar til prisen, men at den har UTROLIG mye kvalitet, stiller jeg meg ganske tvilende til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.