Web Analytics
Jump to content

Fender G-DEC eller Mustang

svenni

Recommended Posts

Som sagt; G-dec har flere funksjoner og backingtrack etc, mens Mustang har bedre grunnlyd i forhold til pris.

Begge er gode valg, men Mustangen er mye mer populær, og det er jo litt fordi man får den ny for 1500kr og du har et relativt bra USB-lydkort innebygget.

God USB tilkobling til PC på G-Dec og, jeg kjøpte G-Dec pga SD kort muligheter og det å ha med x antall GB med backing uten å ha med pc.

Kult at du kan koble 2 gitarer til G-dec også....kun 30 w modellen.

G.Dec har også 100 presets/user presets, og det er vel 4 ganger mer enn mustangen ( I og II)

Edited by JAH

Boss GT-10'n min kan ha 200 userpresets i tillegg til de 200 factorypresetsa. Jeg bruker 7 av dem. Kan ikke helt se hvilket behov man skulle ha for 100 ulike presets på noe som for de fleste uansett bare er en øvingsforsterker, så jeg personlig ville hvertfall aldri latt det være en avgjørende faktor for hvilken jeg kjøper.

Men det kan jo hende folk har andre behov enn meg igjen. Hørt mange godord om Mustangen, så det blir neppe feil med en sånn :)

Haha! Men både Mustang og G-Dec kan lagre presets på pc, og hentes direkte opp, riktignok må de velges på pc'en, dvs at det er kun diskplassem begrenser antall tilgjengelige presets... Milliarder er kanskje mulig allerede? Men tar tid å prøve alle sammen da :D