Web Analytics
Jump to content

Musikere søkes

arn

Recommended Posts

Voksne musikere søkes for alternativ country/americana/roots (grenselandet country/blues, country/rock, kanskje til og med et snev av bluegrass): gitarist (el-gitar, og gjerne slidegitar), bassist, trommeslager, vokalist (gjerne en som kan doble på kassegitar eller tangenter, men det er ingen forutsetning; helst kvinne, men hører gjerne fra mannlige vokalister). Ser også muligheten for en multi-instrumentalist, med to eller flere av følgende: trekkspill (kan gi et interessant lydbilde i stedet for fele eller steelgitar)/tangenter/kassegitar/saksofon. Selv spiller jeg el-gitar og kassegitar og korer litt. Musikkstilen jeg tenker meg er i sjangeren Gram Parsons, Emmylou Harris, Lucinda Williams, Billy Joe Shaver, Buddy Miller, bare for å nevne noen. Tanken er å spille låter som ikke er så kjente men som faller lett i ørene på folk og mer kjente låter som ikke spilles så mye. Ambisjonen er å spille på klubber og jamme på steder med aktivt musikkmiljø, og kanskje drive det til noe mer. Med den riktige sammensetningen, burde det holde med øving 2 x i måneden (til tider hver uke for gitarstykkene). Jeg holder til i Telemark, men hører også gjerne fra interesserte i Buskerud, Vestfold. Send melding til Sven.Arntzen@hit.no, ring eller sms 92246614.