Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endring i annonse-delen


Greener

Anbefalte innlegg

Vi har endret litt rutiner hva angår annonser:

Alle annonser som er eldre enn 3 måneder blir automatisk flyttet til "stengte tråder" i "kjøp og salg"

For å unngå dette må man altså oppdatere/bumpe annonsen sin - noe vi anbefaler å gjøre med jevne mellomrom uansett for større synlighet. (ikke oftere enn ca 1 gang i uka)

Hvis du vil re-aktivere en gammel/flyttet annonse er det bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg jeg skal være enig i, at det er unntaket. Nå har det seg slik at disse innleggene ikke blir "usynlige", så hvis man selger noe som ikke blir solgt, og noen søker det opp, vil man trolig kunne se at varen ikke ble solgt i tråden.

Jeg tror de fleste av oss har større fordel av ryddigheten i kjøp og salg enn at varen ligger ute "til evig tid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte en 12-strenger her for en del år tilbake 6 mnd etter at jeg la den ut, uten å bumpe eller redusere prisen. Men det er muligens unntaket snarere enn regelen.

Og hvor mye energi hadde det kostet deg å bumpe den annonsen 2 ganger :D

De fleste som ikke bumper eller oppdaterer en annonse på 3 måneder har glemt hele annonsen, det er min erfaring i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.