Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hope "Original" - egenkomponert gitarsang i (facfcf tuning)


Anbefalte innlegg

For noen dager siden så spilte jeg inn min nye komponerte gitarsang, som heter "Hope".

Jeg lagde sangen i FACFCF tuning, en tuning som er mye brukt av Erik Mongrain.

Jeg er fornøyd med sangen, og den handler om å ha troa på seg selv, for å klare det man vil!

Den skal være stemningsfull, noe som jeg er blitt inspirert av sangene til Craig D'Andrea.

Hva synes du om sangen min? Jeg er en ung gitarist med ambisjoner om å utvikle meg til en god gitarist, så trenger å få vite hva jeg kan gjøre for å utvikle meg mer! :-)

"Hope" - Youtube:

NRK URØRT siden min hvor man kan laste ned sangene mine i MP3 format:

Christoffer Brandsborg NRK URØRT

Tusen takk til dere som sier hva dere synes!

Mvh Christoffer Brandsborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba. Jeg får en rolig og fin følelse av å høre dette.

Litt konstruktiv kritikk: Noen plasser er ikke timingen helt "der". Jeg kunne ønske meg en enda stødigere puls.

Endret av ilyslue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba. Jeg får en rolig og fin følelse av å høre dette.

Litt konstruktiv kritikk: Noen plasser er ikke timingen helt "der". Jeg kunne ønske meg en enda stødigere puls.

Ja, vet det! Fordi spilte inn lyden først, og så filmet jeg etterpå..så det er grunnen til at timingen ikke passer helt alle stedene! Jeg prøvde å få det til å passe så godt som jeg kunne, men på noen av de vanskeligste stedene ble det litt vanskelig! Skal prøve å få timingen litt bedre nestegang! :-)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.