Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Maiden @ telenor arena


ChristofferD

Anbefalte innlegg

Må si at jeg har ingenting å klage på egentlig, Jeg hadde det helt konge.

Jeg må si at etter jeg har hørt mye dritt om Telenor Arena somkonsertlokale, men jeg merket ikke noe til det, fra hvor jeg sto litt forann og til høyre for miksebordet) så hørte jeg hva alle instrumenter gjorde og jeg hørrte det meste ganske klart, Jeg hørte tilogmed forskjell på når Dave brukte Straten og når han brukte LP, og jeg er bassist, Gitartoner er ikke noe jeg er for vant med å høre forskjell på, hehe.

Alice Cooper gjorde og en meget bra figur, et lite øyeblikk holdt jeg på å glemme at det var en Maiden-gigg jeg var på :P

Alice kunne dog ha satt han gitaristen han fant på Blue Oyster Bar tilbake der, Han så helt jævlig ut og var totalt ut av time på ca en hver Gitarsolo.. Resten av bandet var forøvrig spot-on etter det jeg fikk med meg. Merket at Maiden hadde litt smårusk her og der (Som Bruce er mester i å påpeke når han går bort til Janick og ser på gripebrettet, så på Janick, og så på gripebrettet igjen, hah).

Men totalt sett må jeg kalle det den beste Onsdagen på meget, meget lenge :D Og hei! Jeg fikk endelig sett Blood Brothers bli spilt live :D

Joda, klage: Dave, La Adrian spille LP'er, Værså snill, du ser og høres helt feil ut med de :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blood Brothers live!???

Det er godt mogleg eg må skjære over håndledda mine eller kva no ungdommen held på med når dei er deprimerte.

HAHAHAHHAHHAAHHHAH

Jeg vet ikke om det var slik du mente det, men jeg tolket det dithen.

For øvrig så var jeg ikke der, men kan også ha noe å gjøre med at jeg ikke liker Iron Maiden som band, bare låtene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må du forklare litt nærmere.

Jeg liker ikke vokalen, og måten maiden spiller sammen som et band. Jeg liker tekstene (mange av dem, hvert fall) og det smått mystiske lydbildet de av og til klarer å skape. Ellers er det et helt midt på treet band - for min del. Helt OK å høre på, men ikke noe jeg finner meg selv i å gjøre helt uoppfordret. :) No hate.

Endret av brs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR EN GIG! Hadde First to the barrier, så kom helt frem. Herreminskaper, for et band! Topper riktignok ikke Bergen i fjor(noe som var ut av en annen verden), men farlig close. De nye låtene funker fett som hjuling live, spesielt The Talisman! Bruce er faen meg med på notene! Halvgud av et menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes konserten var helt sinnsyk! Bandet strålte, og Bruce var fra en annen planet som vanelig... desverre og si synes jeg telenor arena er LITT dårlig siden jeg hørte Bruce sin stemme litt dårlig mot slutten.. Men alt i alt en helt perfect konsert:) Ble så glad over alle de nye sanga de spilte! Talisman, Coming Home, Blood Brothers, Wicker Man, DANCE OF DEATH.... himmelsk set list!

Klarer ikke bestemme om denne eller Somewhere back in time konserten var best! :P

Uansett så leverer Iron Maiden alltid!

Alice Cooper var en veldig positiv overraskelse da jeg ikke har hørt noe særlig på han, men han lagde også liv! Imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes konserten var helt sinnsyk! Bandet strålte, og Bruce var fra en annen planet som vanelig... desverre og si synes jeg telenor arena er LITT dårlig siden jeg hørte Bruce sin stemme litt dårlig mot slutten.. Men alt i alt en helt perfect konsert:) Ble så glad over alle de nye sanga de spilte! Talisman, Coming Home, Blood Brothers, Wicker Man, DANCE OF DEATH.... himmelsk set list!

Klarer ikke bestemme om denne eller Somewhere back in time konserten var best! :P

Uansett så leverer Iron Maiden alltid!

Alice Cooper var en veldig positiv overraskelse da jeg ikke har hørt noe særlig på han, men han lagde også liv! Imponert!

Setlista gjorde at jeg ikke dro, for mye nytt :)

Fikk to biletter som jeg prøvde å gi bort men ingen ville ha de!

Så de heldigvis med den "greatest hits" aktige pakka de turnerte med sist, og det var en morsom konsert (bortsett fra søplinga til Gers da, gikk ei låt så var han nesten ikke i miksen i det hele tatt!)

Hvordan var spillinga hans nå? Håper han bare hadde en dårlig dag da jeg så de.Selv om jeg tviler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Gears strålte jeg :) Hvis lyden var litt dårlig på noen var det Bruce:/

Hvorfor liker du ikke at de spiller nye sanger? :P

Mulig Gers strålte når jeg så de og, men spillinga hans var ikke bra :)

For meg eksisterer ikke maiden etter SSOASS, synnes det låter uinnspirert og forutsigbart.

Har prøvd å høre på noen av de senere platene men det funker ikke for meg rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Google translate?

I do not like the vocals and the way beginning arena calm as a bandage. I like the lyrics (abounding of them, anyhow) and the baby abstruse complete they sometimes administer to actualize. contrarily there is a accomplished average bandage - for me. anytime OK to accept to

Gigget var fett, Oslopublikummet bedre enn jeg noen gang har opplevd dem. Var dessverre helt hinsides varmt, og bandet leverte middelmådig (kanskje den dårligste performance'en jeg har sett av Maiden noen gang) syns jeg. Når jeg fikk vite at Bruce ba bandet roe ned på grunn av varmen og den dårlige lufta, gav det mening. Når det er sagt, var det Maiden, det var en sinnsykt fet setlist, og jeg hadde det jævla moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.