Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Either you know, or you don't... Tyler-tråden!


JoachimR

Anbefalte innlegg

okay... blei jo forsåvidt interessant dette her... Skjønner at det er sterkere meninger om dette en jeg trodde. Vakke ment som en SÅ serriøs tråd menne det er jo litt morro lesning... lager en ny tråd jeg, for de som faktisk spiller på Tyler jevnlig, sånn for å raise nerdefaktoren ordentlig. Så kan vi jo fortsette å rope ut om hvem som etter egen smak har den beste gitaren og hvor mye bedre den er en alle de andre etter sin egen mening..

Tyler er el-gitarens Picasso, I'm out for lunch :-)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

I dag har jeg for første gang spilt på en Tyler. Var innom Godlyd og fikk spille på en Studio Elite HD. Med en hals som er nesten dobbelt så tykk som de som finnes på en Ibanez, og strenger som ligger veldig nær gripebrettet skal det kanskje litt til for at akkurat denne gitaren ble en favoritt. Likevel, jeg likte den veldig godt. Litt høyere strenger hadde gjort susen. Fant ingenting på utsette på den jeg prøvde, rent kvalitetsmessig. Fikk også teste en brukt Suhr. Den var for meg som en hvilken som helst vintage Fender (RI om du vil), ikke noe som falt i smak hos meg. Tyleren var veldig fin. Og nesten slik at jeg kan vurdere å før eller senere bruke 30k på en gitar. Mersmak, ja nesten litt GAS. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg for første gang spilt på en Tyler. Var innom Godlyd og fikk spille på en Studio Elite HD. Med en hals som er nesten dobbelt så tykk som de som finnes på en Ibanez, og strenger som ligger veldig nær gripebrettet skal det kanskje litt til for at akkurat denne gitaren ble en favoritt. Likevel, jeg likte den veldig godt. Litt høyere strenger hadde gjort susen. Fant ingenting på utsette på den jeg prøvde, rent kvalitetsmessig. Fikk også teste en brukt Suhr. Den var for meg som en hvilken som helst vintage Fender (RI om du vil), ikke noe som falt i smak hos meg. Tyleren var veldig fin. Og nesten slik at jeg kan vurdere å før eller senere bruke 30k på en gitar. Mersmak, ja nesten litt GAS. :D

Cool!

Du skulle prøvd den ene Tyler`n min, den har Floyd og litt tynnere hals(slim 59`) enn den du prøvde som antageligvis var en 59`

Tror den hadde falt i smak da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg prøvde var en '59, ja. Var helt grei den. Han i kassen sa at mange Tylere har en lett skallopering, noe som var mer fremtredende på en Ultimate Weapon som de hadde inne. Prøvde ikke denne, da jeg ikke kunne tillate meg selv å prøve mer enn to dyre gitarer. :) Kan jo fort bli kostbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Bumper denne da jeg og er blitt medlem av tylerklubben.

Selv har jeg hatt en hel haug av highendstratter, flere suhr, tom anderson, fender etc.

Nå vet jeg at hvis jeg skulle finne på å få lyst på en strat til blir det enda en tyler.

Dette er by far den stratten som har passet best til mitt behov.

Tyler Landau Classic i sort, med tortoiseplate og feit hals! Beste stratlydene jeg har hørt, og en bridgehumbucker som faktisk duger skikkelig!

/Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne da jeg og er blitt medlem av tylerklubben.

Selv har jeg hatt en hel haug av highendstratter, flere suhr, tom anderson, fender etc.

Nå vet jeg at hvis jeg skulle finne på å få lyst på en strat til blir det enda en tyler.

Dette er by far den stratten som har passet best til mitt behov.

Tyler Landau Classic i sort, med tortoiseplate og feit hals! Beste stratlydene jeg har hørt, og en bridgehumbucker som faktisk duger skikkelig!

/Einar

Thumbs up!

Ikke tilfeldigvis kjøpt av en kar på Hamar vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne da jeg og er blitt medlem av tylerklubben.

Selv har jeg hatt en hel haug av highendstratter, flere suhr, tom anderson, fender etc.

Nå vet jeg at hvis jeg skulle finne på å få lyst på en strat til blir det enda en tyler.

Dette er by far den stratten som har passet best til mitt behov.

Tyler Landau Classic i sort, med tortoiseplate og feit hals! Beste stratlydene jeg har hørt, og en bridgehumbucker som faktisk duger skikkelig!

/Einar

Velkommen i klubben :)

Var det denne som lå på finn for ikke så lenge siden?

Jeg snakket litt med selger ang en byttedeal mot en TA Drop Top jeg har, men du kom meg i forkjøpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.