Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Either you know, or you don't... Tyler-tråden!


JoachimR

Anbefalte innlegg

Jeg syntes lamborgini er fete biler, men jeg kjører rundt i en jalla opel astra som gjør jobben :)

PS: hva er opplegget med gull-tyleren i videoen? er den ene vingen knekt av, eller skal den være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes lamborgini er fete biler, men jeg kjører rundt i en jalla opel astra som gjør jobben :)

PS: hva er opplegget med gull-tyleren i videoen? er den ene vingen knekt av, eller skal den være sånn?

Lambos har også tendens til å ta fyr når du er inne å handler lunch :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må noen få fiksa trådtittelen ass.

Slagordet er: Either you know, or you don't.........

Done!

Den gangen jeg så Tyler-headstocken for første gang kastet jeg nesten opp. Nå synes jeg faktisk den er tøff. Tviler ikke et sekund på at gitarene er bra heller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å kaste på litt bensin : hvorfor i alle dager skal vi nøye oss med bare bra lyd og spillbarhet når vi får både godlyd, spillbarhet og klassisk eleganse i en Fender Custom Shop Time Machine? :ninja:

edit :

jmfr denne :

1505902897_frt_wlg.png

finnes det noe penere? nei.

end of discussion.

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å kaste på litt bensin : hvorfor i alle dager skal vi nøye oss med bare bra lyd og spillbarhet når vi får både godlyd, spillbarhet og klassisk eleganse i en Fender Custom Shop Time

*Bilde*

finnes det noe penere? nei.

end of discussion.

Hehe, din fordømte strat-facist! :D

Synes både Tyler og Fender Strat'er har sin sjarm, men det er vanskelig å bli enige når det gjelder personlig smak. Noen vil ha dattera, noen vil ha mora. Ole Brum vil ha begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å kaste på litt bensin : hvorfor i alle dager skal vi nøye oss med bare bra lyd og spillbarhet når vi får både godlyd, spillbarhet og klassisk eleganse i en Fender Custom Shop Time Machine? :ninja:

edit :

jmfr denne :

1505902897_frt_wlg.png

finnes det noe penere? nei.

end of discussion.

Fordi jeg enda ikke har prøvd en CS strat jeg hadde byttet mot Tylerne!

Det skal derimot sies at de fleste jeg har prøvd har hatt en ganske så vintage vinkling med små bånd osv og jeg liker de litt mer moderne sånn sett..

En annen ting er at jeg ser på det som tryggere å kjøpe Suhr og Tyler fordi jeg aldri har hørt om noen som har fått "dårlige" gitarer, Fender CS derimot har sine svin på skogen og det er uakseptabelt med de prisene de tar.

Skulle jeg hatt en hadde jeg gått for en masterbuilt ihvertfall, kjenner en som har hatt endel og de er gode gitarer!

Jeg var Fender-nazi i mange år og spesielt andre headstocker var uaktuelt, nå synnes jeg egentlig Fender headstocken er litt kjedelig :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å kaste på litt bensin : hvorfor i alle dager skal vi nøye oss med bare bra lyd og spillbarhet når vi får både godlyd, spillbarhet og klassisk eleganse i en Fender Custom Shop Time Machine? :ninja:

edit :

jmfr denne :

1505902897_frt_wlg.png

finnes det noe penere? nei.

end of discussion.

GJESP!

Neida, i begynnelsen skulle jeg egentlig bare ha Strat i sunburst-finish. Fint, men det finnes mye annet som er mer spennende å kikke på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debris og Thor, dere kan mene hva dere vil, men dere trenger ikke sitte på deres høye hest og tru at jeg er en liten drittunge som ikke har skjønt greia med boutique-gitarer. :)

Eh..Har jeg sagt det?

Når du poster om at Fender CS er the shit i en tråd som handler om Tyler gitarer synnes jeg vel det egentlig er greit å si meninga mi om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debris og Thor, dere kan mene hva dere vil, men dere trenger ikke sitte på deres høye hest og tru at jeg er en liten drittunge som ikke har skjønt greia med boutique-gitarer. :)

Liker ikke høye hester, de vagger og føles forbaska utrygge. Ikke tror jeg at du er en liten drittunge som ikke skjønner boutique heller. Synes bare sunburst-gitarer er kjempekjedelige nå (men jeg syntes ikke det før). Tolk det som du vil, det var ikke vondt ment i det hele tatt.

PS: jeg har bare prøvd én eneste Suhr, aldri prøvd en Tyler, Tom Anderson, Sandberg, plusspluss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.