Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

status-led på en Boss OC3


Anbefalte innlegg

Jeg har en Boss OC3 Super Octave på brettet som funker fint, bortsett fra at dersom jeg kobler den til strømforsyning, så lyser LEDen hele tiden (altså selv om pedalen er i bypass).

Har noen vært borti noe slikt? Finnes det noe knep for å få den til å reflektere virkeligheten med litt mindre feilmargin?

For ordens skyld så er den altså ikke sånn dersom jeg bruker batteri (men når jeg tenker meg om, så vet jeg ikke om jeg har prøvd batteri _og_ strømforsyning samtidig).

--Gunnar

Endret av Fremmed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet bor du? Høres ut som det bare er dårlug/uønsket kontakt ett eller annet sted. Ellers låter den som den skal med både batteri eller adapter?

Bare sjekk at det ikke er noe metalldingser eller åpne kabler som kommer borti bryteren/PCB ol.. 7

Rart problem,.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet bor du? Høres ut som det bare er dårlug/uønsket kontakt ett eller annet sted. Ellers låter den som den skal med både batteri eller adapter?

Bare sjekk at det ikke er noe metalldingser eller åpne kabler som kommer borti bryteren/PCB ol.. 7

Rart problem,.. :P

Bor i Oslo. Alt virker bortsett fra lampa ja. Jeg har ikke faktisk åpnet den og sett inni. Jeg skal gjøre det. Kan jo hende det er noe opplagt.

--Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.