Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nystartet kompisband søker øvingslokale (Skien)


Mikel

Anbefalte innlegg

Vi er et nystartet kompisband som søker øvingslokale i skien, eller et sted i nærheten.

Vi er kun tre medlemmer foreløbig, og kun en av oss har litt banderfaring fra før, så vi er egentlig helt ferske.

Hadde det vært mulig å få tak i et øvingslokale med utstyr så hadde det vært supert (allá Gamle Posten), men alle hendvendelser tas imot med iver og taknemmelighet.

Mvh

Zero Progress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke det finnes noe slikt i Skien i kommunal regi, slik som Gamle Posten i Porsgrunn. Men Porsgrunn kommune har jo dratt i gang rockecontainerne sine igjen, så vidt jeg vet. I tillegg skal de jo ha i gang "Ungdommens Hus" i Meierigården i Storgata i Porsgrunn, og der blir det sikkert noe lignende Gamle Posten.. :)

Vi var 3 band som delte et lokale i Hjellen i Skien, men der var det så fuktig i vinter at vi måtte rigge ned og evakuere utstyret. Ikke lett det der.

Men hvis du sender meg en PM med litt mer info om dere, så kanskje jeg kan ha et forslag til deg etter ferien... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke det finnes noe slikt i Skien i kommunal regi, slik som Gamle Posten i Porsgrunn. Men Porsgrunn kommune har jo dratt i gang rockecontainerne sine igjen, så vidt jeg vet. I tillegg skal de jo ha i gang "Ungdommens Hus" i Meierigården i Storgata i Porsgrunn, og der blir det sikkert noe lignende Gamle Posten.. :)

Vi var 3 band som delte et lokale i Hjellen i Skien, men der var det så fuktig i vinter at vi måtte rigge ned og evakuere utstyret. Ikke lett det der.

Men hvis du sender meg en PM med litt mer info om dere, så kanskje jeg kan ha et forslag til deg etter ferien... :D

Nei, det stemmer nok det ja. Men tror ikke containerne er flyttet ferdig enda? Ja det blir spennende å se hvordan det blir på "ungdommens hus"! :D

Ahh, synd det med fukt! Ikke lett nei!

Spennende, sender deg en PM med en gang:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.