Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min første Komposisjon - ta en titt!:) (Video)


BjørnReiten

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=5xSdA2HIaM4&feature=channel_video_title

Denne sangen har jeg spilt inn og ''produsert'' i mitt eget studio i kjellern. Det ligger utallige timer med mixing og pirking med eq'ene bak denn sangen,

såå jeg håper lydkvaliteten ble grei nok, også for det kresne øret;D

Setter stor pris på konstruktive tilbakemeldinger, og håper sangen faller i smak:)

PS: Ja, den er en smule Satriani-inspirert!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare si at du er meget flink! artige finesser, og deilig tonevalg, komposisjonen er det heller ikke så mye å si på, en bra låt!

Meget bra låt, som er meget bra fremført! Eneste som jeg savner er litt mer dybde, lydmessig, det er jo et veldig pompøst bilde og mye klang, spesielt på leadgitaren. Savner også litt mer trøkk i trommene, og at mye av det blir på en måte litt smelta sammen og at noen av gitarsekvensene dine blir litt litt gjemt, og ikke kommer helt frem sånn som det burde gjøre, og at kanskje den der "synt-el-piano-lignende" greia som går kanskje er litt mer dominerende enn den burde være, i og med at jeg går ut i fra at det er leadgitaren her som skal være mest dominerende.

Men dette er bare noen ord fra en gjerrig perfeksjonist! Absolutt en meget bra låt, jeg liker det! Stå på videre, fortsett å lag låter og del dem med oss her på forumet!

-Thim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin låt. Personlig ville jeg brukt litt mindre kompresjon på master faderen for å få litt mer dynamikk i lydbildet. Jeg ville også fått litt mer klarhet i det øvre midtfrekvensområdet til leaden. Jeg bruker ofte en god del buser og duplikatkanaler fordelt i stereobildet for å ikke få for 'roomy' gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.