Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som ville høre meg spille?


aiwass

Anbefalte innlegg

http://www.soundclick.com/bands/1/aiwassmusic.htm

Klippet heter "Highway Star jam". Er litt dårlig på improv i høyt tempo, så det blir litt krampaktig her og der, men det får heller være. Ikke akkurat det raskeste jeg har spilt, heller, men litt fart ble det ihvertfall, til dem som ville ha det...

Vet ikke hvor lenge jeg kan ha klippet oppe. Har en mistanke om at et Deep Purple-backing går under "copyrighted material", og dermed ikke egentlig er tillatt på SoundClick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hører at du har hurtigheten inne. Dette har ikke jeg sjans til, for å si det sånn :) Veldig bra. Men det jeg synes du kan fokusere litt på er fraseringen din. Det blir litt for mye rett frem opp og ned. Savner litt at løpene dine GÅR noe sted liksom. VAnskelig å forklare.

Kanskje du bør tenke at du skal ha en destinasjon i løpene dine, at du prøver å frasere deg fremmover i spillingen din. Det savnet jeg.

Siden du virkelig har det teknsike veldig bra inne så mener jeg at dette kunne sette prikken over i'en, for å se det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig tråden - trodde den var blitt slettet! :P

Takk for varme ord, alle sammen!

@tHeMuTh|n: Jeg er fullstendig klar over det med fraseringen - dette var en heller useriøs greie jeg tok opp en stund tilbake, og målet var kun å spille med en (u)sunn dose shred. Når jeg improviserer er det vanligvis over roligere sanger, så når tempoet jekkes opp blir det fort litt nervøsitet over spillet. Ellers foretrekker jeg som regel å komponere soloene mine på forhånd, á la Petrucci.

@windofpain: Flere har faktisk påpekt dette med Bellas, hvilket jeg tar som et stort kompliment, da jeg er en stor fan av spillet hans. Det faktum at jeg også bruker economy picking (Gambales "speed picking"-teknikk) bidrar antagelig også til en viss likhet i lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå upload'et 2 klipp til:

- "Mini jam" - kort improv-klipp, litt mer representativt for hvordan jeg vanligvis spiller. Ber om unnskyldning for litt kjip gitarlyd.

- "One (solo)" - melodisk, klisjefylt solo fra en sang jeg skrev for det forrige bandet mitt. Litt sweeping-moro på slutten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MYE kulere tonevalg på mini jam...!! Men her synes jeg du virker litt usikker på hvor du vil....Mangler litt retning, som Muthin sier.

Misforstå meg imidlertid rett: Jeg synes det er veldig bra det du gjør. Men det er alltid sånn at jeg blir mer kritisk når jeg hører noen som er flinke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.