Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Leie PA


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor det er best å legge denne tråden, men jeg tar nå en sjangs på musikkproduksjon, så får jeg ta eventuell kjeft med et smil. :)

Anyway. En kamerat har tenkt å stelle istand 40-årslag på låven sin (en faktisk låve), og trenger PA. Hvor bør man henvende seg for slikt i Oslo/Østfold? Pris er selvsagt en issue, men ikke for enhver pris, for å si det sånn.

For å gi det nærmeste jeg kommer en kravspesifikasjon: det vil nok bli spilt mest hardrock, og minst ett av banda har både trommer og bass på playback, og synth i tillegg. Gitarforsterkere har vi, men det er foreløpig uvisst om fysiske bassister kan stille med bassforsterker. Eventuelle fysiske trommer vil helt sikkert ikke bli mikket opp. Det er et ønske om 3-4 monitorer.

Noen som føler de kan peke i riktig retning?

--Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

budsjett?

strømforsyning på loven?

kan love deg at trommene bør mikkes opp, ihvertfall stortrommen om ikke annet

Med eller uten tekniker?

http://www.avab-cac.no/

hør om pris på meyer sound upq1p sammen med 700hp - bunner pluss en liten mikser, mikpakke, monitorpakke og nødvendige kabler

Dere trenger sansynligvis noe enkelt frontlys også

Vi pleier å leie dette ut for rundt 10k (llprod.no), men vi er jo i bergen, så

husk at dere trenger minst 2 16A kurser til lyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsjett vet jeg ikke -- ikke jeg som betaler, men jeg synes 10 laken hørtes veldig mye ut? Jeg hadde gjettet på at "stor pakke" herfra http://www.supersonic.no/utleie_PA_anlegg.htm var overkill. Tydeligvis bra jeg spurte om råd.

Strøm er ikke noe problem. Tekniker har vi (ok, amatørtekniker da).

Avab er vel antagelig litt for opptatt med øyafestivalen den helgen det er snakk om. :)

Takk for tips!

--Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.