Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

erfaren bassist søker band


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har funnet ut at jeg trenger ett nytt band, da jeg holder på å gå på veggene her etter en stund uten band.

Jeg spiller mer enn gjerne i de fleste typer band, og kan flere forskjellige teknikker, men ønsker egentlig å spille i ett klassisk/Thrash/power metal-band igjen, av den enkle grunn at jeg elsker energien og attituden som musikken krever. Jeg er seriøs, ønsker å spille mye ute og er villig til å ofre mye tid og penger for ett band som er rett for meg.

Jeg har spilt i noen mer og/eller mindre kjente metall-band når jeg bodde i Kristiansand, Men har ikke fått satt meg med noe som virkelig fenger og "makes me tick" i oslo enda, på mitt beste og mest oppegående er jeg en basskraft å bli regnet med, så det er bare å gi meg en lyd, så stiller jeg på audition om musikken får meg til å bevege på nakkemusklene! Ett Thrash cover band er og noe Oslo kan trenge, så jeg er også med på det!

_MG_4806_edited.jpg

Send meg en PM om dette skulle høres intressant ut

- Martin \m/

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg bumper denne da det ser ut som jeg blir i byn vertfall det neste året, og jeg trenger minst ett band.. Nå er det store muligheter for at jeg har ett prosjekt på gang, men det får jeg heller se ann. Gi meg en lyd om du skulle trenge en bassman, jeg er med! (Har forøvrig basser stemt i både C og E, og en amp som skal være høylydt nok for det meste under Stadion nivå, hehe.)

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo! Jeg driver å stabler på beina et prosjekt for tida, er veldig i startgropa, men et sted må man starte. :)

Musikken er i kategorien groove metal, om det sier deg noe. Klar inspirasjon fra band som Lamb of God og Chimaira, i tillegg til litt eksperimentering med ambient og eksotiske instrumenter.

Kinda like Chimaira & Lamb of God møter Tesseract & Periphery. Dog, jeg har som et mål å holde det enkelt og oversiktlig (så ofte det er mulig), så det tanken er at de ikke skal være like teknisk som nevnte band.

Mangler en lead gitarist, vokalist og trommis i tillegg til bassist, men som sagt - et sted må man jo starte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.