Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ukulelespillere


Munnspiller

Anbefalte innlegg

Jeg laget denne tråden for å forhøre meg om det er noen ukulelespillere her som er bosatt i Bergen. Tanken var at det hadde vært trivelig å samles en gang for å spille og dele erfaringer. Jeg laget en gruppe på facebook (som jeg lenker til nederst), og om det etterhvert er nok folk som melder sin interesse så kan vi prøve å få til et treff :)

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_218161231540066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag spelar ukulele, sedan snart 20 år.

Efter att ha hållit kurser i Sverige i många år (fast jag varit bosatt i Norge de sista åren) har jag börjat hålla kurser i Norge också.

Har faktiskt redan annonserat en del i Bergensavisen.

Att komma i kontakt med ukulele-spelare i Bergen skulle jag sätta stort pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ukulelesolen

Om det kommer så langt at vi faktisk skal arrangere et treff (jeg ser for meg at vi leier et billig lokale for en dag og har endel forskjellige aktiviteter der), kunne du da tenke deg å holde et lite kurs eller noe lignende? Det ville jo vært en ypperlig måte for deg å komme i kontakt med ukulele spillere her i Bergen, og det ville også være et stort trekkplaster for å få folk til å komme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Tre'45 (4Sound Trondheim) i går. Spurte ekspeditøren om han hadde noe han ville vise frem, noe spesielt. -"Jo, men jeg er mest interessert i ukulele..." :D Jeg må innrømme at han meget mulig dro en liten spøk, men likevel, ukulele har kommet langt når det blir dratt inn i dagligtale som stedfortreder for nerding om gitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ukulelesolen

Om det kommer så langt at vi faktisk skal arrangere et treff (jeg ser for meg at vi leier et billig lokale for en dag og har endel forskjellige aktiviteter der), kunne du da tenke deg å holde et lite kurs eller noe lignende? Det ville jo vært en ypperlig måte for deg å komme i kontakt med ukulele spillere her i Bergen, og det ville også være et stort trekkplaster for å få folk til å komme i det hele tatt.

Du kan läsa på www.ukulelesolen.se om mitt generella kurs-upplägg.

Jag håller gärna en helgkurs.

Det verkar ju som att man kan dra ihop ett gäng.

Får jag bara så resa och boende betalar sig, blir jag nöjd.

Kanske kan man få någon avis att göra ett reportage om kursen. DET skulle bli ett bra trekkplaster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke få kjeft, men dette ensemblet bør få litt på pukkelen for intetsigende arrangement.

Ukulele er morsomt, her er min (det grå kosedyret er diskutert tidligere).

Kala KA-T heltre mahogni tenor-ukulele. Ikke verdens dyreste (2500 NOK fra eBay), men låter bra. Fin og ren i båndene og holder stemmingen som en drøm.

471f2cba.jpg?t=1308726792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som skal til Holmestrand i morra? Jeg skal nok ikke være med på ukulelefestivalen, men skal til Holmestrand for å se en annen konsert (Meg & de 2 andre, de er gamle kjente :) ). Tenkte at siden jeg kommer til å være der i morra, kunne det hende noen hadde lyst til å ta en pils og si hei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.