Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimebag Darrell & Vinnie Paul R.I.P :( :(


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Hva F A E N mener du med det? Bruke Red Hot Chili Peppers og faren min som argument? Herregud, nei, så dypt skal ikke jeg synke nei...Huff..

Så man har null respekt for at noen er døde hvis man ikke tenker på dem konstant? Det dør folk hver dag, hver time.. Skal man sørge hele tiden da eller? Tenk deg litt om du;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva F A E N mener du med det? Bruke Red Hot Chili Peppers og faren min som argument? Herregud, nei, så dypt skal ikke jeg synke nei...Huff..

Så man har null respekt for at noen er døde hvis man ikke tenker på dem konstant? Det dør folk hver dag, hver time.. Skal man sørge hele tiden da eller? Tenk deg litt om du;)...

Hehe. Har tilbringet mesteparten av tiden på Scream Magazine sitt forum. Der var de flinkere til å komme med saklige meninger. Gutter, jeg har blitt omskolert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man har null respekt for at noen er døde hvis man ikke tenker på dem konstant? Det dør folk hver dag, hver time.. Skal man sørge hele tiden da eller? Tenk deg litt om du;)...

Misforstår du med vilje?

For min del synes jeg alle burde tenke litt på hvor mange som egentlig dør her i verden. Husker ikke tallene, men det dør en sånn ca. hvert fjerde sekund. Og jeg mener ikke at "man skal sørge hele tiden, og tenke på dem konstant", men at man skal bry seg litt, og ikke bare stikke tilbake til gitaren din som kunne forsørget et lite u-land (sikter ikke til spesielle personer) og late som om du ikke ser.

Når en gærning plaffer ned en kar så synes jeg ikke det burde tolereres, hvilket som du gjør, uansett om det går ut over en gitarist eller en snekker.

And the words they say

which we won't understand

"don't accept that what's happening

is just a case of others' suffering

or you'll find that you're joining in

the turning away".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.