Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimebag Darrell & Vinnie Paul R.I.P :( :(


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FOR DET FØRSTE DIMEBAG VAR IKKE OPPSKRYTT!

hvordan vet du at det var sann det foregikk seg da?

et av vitna SYNST han hørte morderen sa; You f***ed up Pantera, you ruined my life.. noe i den dur

Gjør et søk på dette forumet på pantera og mitt nick så finner du hvorfor. Har litt inside info. Orker ikke ramse dette opp igjen, men ta et søk så skjønner du hvorfor :) Kort sagt var han en tulling som drev masse drikkepress mot andre men såvidt tålte alkohols selv, og derfor gikk rundt konstant drita og rakket ned på andre pga egen usikkerhet

Og jo, JEG MENER han var oppskrytt. Men du må gjerne mene noe annet :) Men det er ikke topic i denne tråden

Om han var en tulling eller ei har ingenting å si for hvorvidt han var av verdi som musiker, hvilket han, i følge hans ENORME innflytelse på andre gitarister og band, definitivt var.

Ellers synes jeg det blir litt smakløst å komme med slike bemerkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han er død så kan jeg si at jeg syntes han var oppskrytt. Og jeg sa ikke noe nedverdigende, jeg sa tross alt at det var forferdelig trist hva som skjedde. Hvis det er greit at mange sier at det var forferdelig trist, for han var en stor musiker eller noe, så hvorfor kan ikke jeg si at det var forferdelig trist selvom JEg mener han er oppskrytt?

Det var andre som dro dette ut av proposjoner. Det er lov å si hva man mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forferdelig trist.. ferdig med det.. Dine personlige meninger om han passer ikke inn her.. Her blir ikke mannen diskutert, men omstendighetene rundt hans død.. Tragisk.. Ferdig med det.. Like tragisk som om hvemsomhelst andre hadde dødd..

Tenk deg litt om hvordan du hadde følt deg hvis noen skjøt DIN favoritt gitarist, og en eller annen likeglad tuilling måtte presse inn sin negative mening som salt i såret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en tragedie at dette her skal skje uansett hvem det er. Ingen fler Dimebag amper fra Krank, eller Dean-gitarer. Jeg vil jo nesten tøre å påstå at en epoke er slutt, jeg fikk vel aldri øya helt opp for Pantera, men det har jo ikke gått meg helt hus forbi heller. Karen var genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.