Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimebag Darrell & Vinnie Paul R.I.P :( :(


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra av deg huske på Vinnie Paul... Men såvidt jeg vet er han også død? Jeg vet det surra et rykte på damageplans hjemmesider om at han var i live, men det var lite mer en det såvidt jeg kan finne ut? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i sjokk i hele dag ;( Dimebag har vært et idol for meg og mange av kompisene mine mange år. Dette er virkelig trist. Metal blir aldri det samme uten han.

Og med at dette skjer kan man vel snart se for seg at det blir slutt på konserter med fare for at en gal idiot med pistol hopper opp på scena. Hva fan skjer med verden.

Ikke gidd gjøre denne tråden om til en diskusjon om hvor dumme uttalelsene til nilsefix er.

RIP Dimebag Darrel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hva skjer med verden"? At en tulling hopper på ei scene og løsner skudd er alt tatt i betraktning så mange lysår fra alt det sjuke som egentlig skjer på vår klode! Noe av det værste man gjør nå er å la være å opptre fordi man trykter flere sånne episoder!

Unn en liten tanke til hva det en måtte være som har forårsaket det at en fyr klikker og gjør noe sånt! Prøv å unngå at prosessen starter framfor å la være å møte sine fans og dele med andre det som betyr så mye for så mange!! Det eneste man gjør ved å la vre å opptre er å spre frykt! Dette var en enkelt gal mann og ingenting som representerer massens ønske! Selv om Dimebag, Vinnie Paul og noen andre ble drept i en tragisk episode betyr det ikke at det vil utløse et skred av folk som hopper på en scene med pistol og skyter etter enhver person som opptrer!

Verden er ikke gal, har aldri vært det og vil aldri bli det! Uforståelige og groteske ting skjer, men alt det menneskelige sinn kan forestille seg i sin fantasi er det alltid noen som vil prøve på. Isteden for å trekke seg inn i en krok og frykte og hate bør man ta det som det kommer, og prøve å lære. Poenger av denne episoden er ikke å sette opp skudddsikkert glass foran scena, men å prøve å unngå at folk klikker og vil opp på den med en pistol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Dimebag, Vinnie Paul og noen andre ble drept i en tragisk episode betyr det ikke at det vil utløse et skred av folk som hopper på en scene med pistol og skyter etter enhver person som opptrer!

Vinne Paul er uskadd, bare så det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så klart en overdrivelse når jeg sa at det blir slutt på konserter, men det kan ta lang tid før man føler samme trygghet på en konsert som før, det blir ikke det samme. Kanskje ikke i Norge, men i USA i det minste..

Og det med at det starter et skred av mennesker som skal hoppe opp og skyte var da vel å ta litt hardt i.. men når slikt skjer, for å være ærlig er det første gang jeg hører om det på veldig lenge, får det deg til å tenke litt på hvem folk er når du entrer konserthallen.

"...men alt det menneskelige sinn kan forestille seg i sin fantasi er det alltid noen som vil prøve på" - Vel når det kommer til morbide og groteske tanker som folk utøver osv, er det ikke nettopp det som er å være avsindig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist :cry: , var såkalt sjokka. Min drøm om at Pantera skulle ta seg sammen og bynde med nytt materiale er desverre død :cry:.. Vinnie må ha det ubeskrivelig vannsklig, tror ikke det er så lett å se sin bror (og bestevenn), Tromme-tekken og Pat(vokal damageplan) dø.. Mine tanker går også til Phil og Rex.. Ganske synd at Phil ikke fikk gjort det opp med ham før han gikk bort. også synd at han slengte dritt om dime til metalhammer på denne korte tiden.. tror morderen var en diehard Phil-fan som dog tror at vår kjære dime ødela Pantera. Veldig kjedlig at alle mine Idol skal gå bort, har jo et igjen, Jason Newsted :wink:.. Vi ser dime i elysium!

ripdime.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsindig, gjerne, men hvems sinn? Og det vil like fremt være "naturlig" i den grad man kan snakke om noe sånt. Men det var ikke poenget mitt! Det jeg ville ha fram er at kanskje man er litt nervøs nå, men at det vil i alle tilfeller være feil og urettferdig å mistenkeliggjøre publikum på grunn av en enkelt hendelse!!

Du gjør en stor tabbe om du "tenker etter" hvem som entrer konserthallen. I beste tilfelle urettmessig gjør du publikum til et potensielt monster basert basert på hva? Ingenting... Du kan bli skutt på scena, i stua, i bilen, på flyet, på gocart banen, og gjett hva! Du kan ikke garantere deg at sånt ikke skjer! Og den mest effektive måten å unngå det er å ikke gi folk grunn/få de til å innse at de ikke har noen grunn til å gjøre sånne ting!

Det som skal gjøres nå er å holde en enorm gratiskonsert til minne for dimebag! Tema burde være våpenpolitikk og hvordan unngå at blind vold oppstår.. Det skal ikke stå en forbanna vakt noensteder! Dersom de ikke serverer alkohol kan jeg garantere at det vil gå helt smertefritt og bli en av tidenes happenings... Zakk stiller som en gammel buddy såklart med band, og han er argument nok til at en skare av andre band vil melde seg på.

Hva ER det egentlig å tenke på for en syk verden det er? Du blir bare paranoid av det! Den er like frisk som den alltid har vært! Hamstermødre eter sine nyfødte! Omtrent alle dyr barker sammen i slosskamp som gjerne kan få dødelig utgang. Fordi vi tror at de ikke er "intelligente" så sier vi at det er naturlig. Med det samme det går opp for oss at vi er i faresonen for moder jords lunefulle påfunn roper og bæljer vi og slår på kaseroller som om det gjør oss noe tryggere.. Jeg forsvarer ikke handlinga i det hele tatt! Jeg bare sier at nå skal vi være kreative og sørge for at Abbot Darrel, Patrick Lachman og Damageplans minne ikke skal være halvfulle konsetlokaer hvor annenhver i publikum og bandet frykter fyren ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror morderen var en diehard Phil-fan som dog tror at vår kjære dime ødela Pantera.

Det var jo slik det var. :P

Men en ufattelig trist sak, uansett hvor oppskrytt jeg syntes han var.

FOR DET FØRSTE DIMEBAG VAR IKKE OPPSKRYTT!

hvordan vet du at det var sann det foregikk seg da?

et av vitna SYNST han hørte morderen sa; You f***ed up Pantera, you ruined my life.. noe i den dur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Dimebag, Vinnie Paul og noen andre ble drept i en tragisk episode betyr det ikke at det vil utløse et skred av folk som hopper på en scene med pistol og skyter etter enhver person som opptrer!

Vinne Paul er uskadd, bare så det er klart.

Takk for oppklaringen! Viktig å skille rykter fra sannhet... Bra du fikk et rykte ut av systemet mitt nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.