Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimebag Darrell & Vinnie Paul R.I.P :( :(


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nilsefix: For en gangs skyld, tenk deg om før du åpner munnen. Slike kommentarer gjør meg ikke sint, det viser bare til en sørgelig respekt for livet, som jeg virkelig håper bare er del av internett-imaget ditt. Tåpelige barn.

Det var tragisk, at han (og kanskje Vinnie) måtte møte slutten på en slik måte, det burde ikke skje. Det er virkelig trist, hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har dødd, og den første setningen som ramler ut av munnen på deg er: "Jeg takler ikke mannen."

sa at jeg syns det var kjipt han døde gjorde jeg ikke ?

I så fall har du det ikke helt med å uttrykke deg:

så egentlig er det ikke at det er HAN som er dau som gjør meg upset

Skulle ønske du lot være å åpne kjeften iblant. At du overhodet ikke har respekt for andre musikere andre enn dem du selv digger vet vi jo allerede, men her er det snakk om en som har blitt offer for et grusomt og brutalt drap. Show some fucking decency.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fryktelig tragisk hendelse og som Onizuke sier burde det ikke skje med noen, samme hvor berømt eller flink de måtte være på hverken det ene eller andre området. Jeg er en stor fan av Pantera og Dimebags spillestil og det er trist å tenke at to veldig karismatiske og flinke musikere er borte. Heldigvis står det igjen armèer med unge gitarister klare til å fylle tomrommet. Det så ganske stygt ut for rocken når grungen pakka sammen og trakk seg ned i undergrunnen igjen på nittitallet og vi sto igjen med ikke stort mer en til tider fryktelig gnålete briter uten spesielle gitartalenter.

Nilsefix: jeg vet ikke hva du vil bevise med de kommentarene dine. jeg skjønner eksakt hva du mener og selve meningen syns jeg er helt ok. Men tenk litt over hva du egentlig sier! Det er ikke relevant og har ingenting å si om "det ikke plager deg hvem som daua. Det er synd at NOEN daua". Såklart er det tragisk uansett hvem som dør, men hvor poengløst og bortkasta er det ikke å sørge for å bemerke at den det nå har skjedd med for deg er ubetydelig! På en litt bisarr måte er det hygelig å se så mange slutte opp og vise Dimebag så mye respekt nå, selv om jeg ikke begynner å lure på om det begynner å anta litt vel klisjefylte dimensjoner. Men det får bare være. Ta litt lærdom av de som ikke har hørt eller ikke er fans av Dimebag heller i hvordan utrykke seg på andre måter en sånn at man blir oppfatta, som det ble sagt; som en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.