Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimebag Darrell & Vinnie Paul R.I.P :( :(


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er bare helt ufattelig!! Har hørt på Dimebag i mange år. Fikk sansen for mannen da jeg hørte Cemetery gates låta. Geniale riff og utspekulerte soloer er det jeg forbinder med Dimebag. Husker jo også spesielt han fikk en pris i Guitar world eller Guitar magazine for soloen han gjorde på Sabbath coveren Planet caravan.

Kjenner jeg får en klump i halsen når jeg tenker på hvilken mann som er borte. Dette er helt absurd og uvirkelig. Et kapittel i hard rock historien er avsluttet. Pantera med Dimebag og Vinnie har i mange år vært med på mitt personlige soundtrack med låter som Walk, Hollow, Fucking hostile, Planet caravan, Cemetery gates, Slaughtered, This love, Becoming osv, osv...

Dette er en trist dag! Mine tanker går til de gjenværende i familie og band.

"Keep rippin`!"

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Blabbermouth.net

Scoop of the Columbus, Ohio radio station The Blitz 99.7 FM has confirmed to BLABBERMOUTH.NET that DAMAGEPLAN drummer Vinnie Paul was uninjured in the shooting incident at a Columbus nightclub which resulted in the death of Paul's brother, Dimebag Darrell. According to Scoop, who attended the concert and briefly saw Vinnie following the incident, Paul was in a complete state of shock and expressed his desire to be with his brother right after the shooting occurred.

R.I.P Dimebag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.