Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Frifond spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om dette er riktig forum, men jeg har nettopp fått penger fra frifond. jeg søkte om 9000 og fikk 4000 og budsjettet så slik ut: Midi-klaviatur(3000kr), Digitalt trommesett(4000kr), Mikrofoner(1000), Mikrofonstativ(1000kr). spørsmålet mitt er om jeg må bruke nøyaktig de summene som står på budsjettet på de tingene heller om jeg kan f.eks. kjøpe en mikrofon til 2000 og micstativ til 300 og midigreie til 1700? ettersom jeg fikk bare 4000 så kan jeg jo ikke få kjøpt alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite vits å søke om mer enn maks-summen :P

Hvis du skal bruke pengene på andre ting så må du sende mail til saksbehandleren dere fikk i Frifond og spørre om det er greit at dere bruker pengene på noe annet isteden(og skrive hva annet dere har tenkt på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite vits å søke om mer enn maks-summen :P

Hvis du skal bruke pengene på andre ting så må du sende mail til saksbehandleren dere fikk i Frifond og spørre om det er greit at dere bruker pengene på noe annet isteden(og skrive hva annet dere har tenkt på)

Maks-summen er 9000. søkte egentlig om 15000 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandet mitt fikk 6k både i 2010 og 2011.

Ellers tror jeg ikke prisene bør være noe problem så lenge tingene er omtrent de samme. Når bandet mitt fikk støtte i fjor så søkte vi om penger til bl.a. 2 topper og en mikser, men endte opp med 2 topper, mikser og sub. Ingen av de tingene kostet det samme som på budsjettet, men ingen har sagt noe på det.

Om du vil være sikker så kan du jo sende en mail og spørre. Pleier være kjappe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.