Web Analytics
Jump to content

Danne metall band

NavidRocknroll

Recommended Posts

Hei:)

Jeg er en 20 år gammel gitarist, som har spilt i over 11 år. Jeg ser for meg noe i duren av Children of Bodoom, Metallica, Megadeth, A perfect Circle, Zakk Wylde(BLS), Megadeth, Meshuggah,Dream Theatre,Ozzy etc.

Jeg er åpen for alt som har med metall å gjøre, bortsett fra satanic eller death :)

Som person er jeg seriøs, men samtidig så liker jeg å ha det gøy med musikken. Jeg føler at Oslo trenger noe aggressivt, noe som kan brøle da. Jeg er en lead gitarist, så jeg leter etter en rytme gitarist eller evt. en annen lead gitarist, bassist, trommis og en vokalist. Jeg har ikke høye krav, jeg vil bare finne folk som liker metall like mye som meg.

mail: navid_mai91@hotmail.com

Øvingshotellet i Oslo S ;) nei enig med deg, det er derfor jeg prøver å få til litt metall i byen

ålreit, er jo ikke så langt unna det. Kunne godt tenke meg å vært med, men regner med at du er ganske mye flinkere enn meg dog.

ålreit, er jo ikke så langt unna det. Kunne godt tenke meg å vært med, men regner med at du er ganske mye flinkere enn meg dog.

det får vi se, det viktigste er samspill. Så nå trenger jeg flere folk, du er vel bassist og kan spille gitar i tillegg? hvilken av dem vil du være?

• 2 weeks later...