Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Danne metall band


NavidRocknroll

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg er en 20 år gammel gitarist, som har spilt i over 11 år. Jeg ser for meg noe i duren av Children of Bodoom, Metallica, Megadeth, A perfect Circle, Zakk Wylde(BLS), Megadeth, Meshuggah,Dream Theatre,Ozzy etc.

Jeg er åpen for alt som har med metall å gjøre, bortsett fra satanic eller death :)

Som person er jeg seriøs, men samtidig så liker jeg å ha det gøy med musikken. Jeg føler at Oslo trenger noe aggressivt, noe som kan brøle da. Jeg er en lead gitarist, så jeg leter etter en rytme gitarist eller evt. en annen lead gitarist, bassist, trommis og en vokalist. Jeg har ikke høye krav, jeg vil bare finne folk som liker metall like mye som meg.

mail: navid_mai91@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvingshotellet i Oslo S ;) nei enig med deg, det er derfor jeg prøver å få til litt metall i byen

ålreit, er jo ikke så langt unna det. Kunne godt tenke meg å vært med, men regner med at du er ganske mye flinkere enn meg dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ålreit, er jo ikke så langt unna det. Kunne godt tenke meg å vært med, men regner med at du er ganske mye flinkere enn meg dog.

det får vi se, det viktigste er samspill. Så nå trenger jeg flere folk, du er vel bassist og kan spille gitar i tillegg? hvilken av dem vil du være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.