Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Denyeverything, nå også med Mayones


denyeverything

Anbefalte innlegg

Men merker at vår lokale mayones-pusher (ja, deg trond) begynner å få spredt det gode budskap om disse gitarene :P

Ja jeg merker det selv også. Når jeg nevnte Mayones for noen år siden så var responsen nesten alltid utelukkende dårlige vitser om navnet. Nå vet folk ofte hva det er snakk om - og snakker seriøst om dem. Det er alltid en utfordring å introdusere nye produkter i et marked - og navnet gjorde det ikke akkurat lettere :)

Veldig flotte bilder over her! Takk for god reklame :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg merker det selv også. Når jeg nevnte Mayones for noen år siden så var responsen nesten alltid utelukkende dårlige vitser om navnet. Nå vet folk ofte hva det er snakk om - og snakker seriøst om dem.

Mayoenes klinger godt i mine ører iallefall, jeg tenker først og fremst på gitaren når noen sier ordet. Men et spm, koster det noe ekstra og kjøpe en med to single coils og en humbucker i brigde? Så det gikk en slik på Ebay igår..

Grattis med fet øks trådstarter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å kjøpe dette innebygget i gitaren, helt uavhengig av gitarmerke. Fender har en Strat, og Roland selger også dette som innbyggingssett til hvem som helst. Greie tips det, men fordelen med å ha denne løsningen er jo at man kan flytte det fra gitar til gitar. Jeg synes det er til å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.