Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Medlem


Anbefalte innlegg

Hei,

Ja jeg skulle egentlig se meg litt rundt etter anbefalinger, for jeg trur jeg skal beholde min JCM 900 rørforsterker.

Tenke selge den, men ser det kanskje likegodt kan være et alternativ å skaffe kabinett som passer til.

Solgte kabinettet for noen år siden, en Slash signaturmodell av 1960b (trur jeg). For pengene kjøpte jeg meg en sort

Art & Lutherie gitar, som jeg så fikk satt inn pickup i og så kjøpte jeg meg en akustisk forsterker til.

Nå har jeg fått meg loopstation, noen effektbokser (digital delay 7 og overdrive). Har akkurat flytta til Gjøvik og trur nok jeg vil starte et band,

evt. bli med i et her i området. Vil nok satse på det jeg er god på som er å improvisere og skape stemninger, kanskje litt viseaktig ala Lou Reed's It´s a perfect day eller J.Cash´s Hurt. Er glad i å lage eget materiale og har lett for å prøve, feile og få det til.. :)

Også har jeg tid på dagtid og innimellom hele døgnet.

Åja, så har jeg kjøpt en turné-buss som jeg skal sette istand, teste i sommer med barn og venner, så senere kjøre til spillejobber..

Vel.. Hvor mye skal man egentlig si i en slik presentasjon? Jo, jeg setter pris på gode venner, ekte og modige mennesker som byr på seg

selv og støtter sine venner i både solskinn og på regnværsfylte dager. Hvis det -makes sense.. :)

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.