Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

I stedet for Axe-Fx


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Da falt liksom interessen i dass :lol: Kjøper meg da heller en synth-planke av noe slag.. :)

Den ER jo en midi-controller og har onboard synth.

Det som er litt kult er jo kombinasjonene av noter man kan spille på en slik, siden man lett spenner over mer enn to oktaver med en hånd. Forsøk DET med en vanlig synth. Men nesten 1000 dollar er jo en del...

Man slipper å lære å spille på sorte og hvite tangenter for å spille synth. Nesten så jeg fikk GAS på en, faktisk. ;)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke leketøypris akkurat. Men så er det heller ikke leketøykvalitet. Prisen er ikke nødvendigvis urimelig for det man faktisk får, så da blir spørsmålet om det virkelig er det man vil ha... De hadde opprinnelig en langt billigere versjon for et par år siden, men har endret strategi og valgt å lage noe av langt høyere kvalitet. Hadde jeg vært stinn av gryn ville nok en slik bli innkjøpt som et eksperiment. Og det er jo nettop det de kaller den, et eksperimentelt instrument - tøft gjort, det er trolig et risikoprosjekt for dem.

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.