Gå til innhold
s0und

Krank Amps

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt om disse? vet at slipknot spiller på de, men aner ikke så mye mere om de.

Noen som kjenner disse? vennligst meg til på msn el. martinhagen1@hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, Dimebag har jo mekket avtale med Krank, så det burde vel være et eller annet man kan trykke ut av en slik forsterker. Jeg tipper mye chug ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada slipknot, red hot, Creed, SLayer osv bruker de. så vreng er det et tonn av.

www.krankamps.com for lydklipp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke de som på diverse forum har blitt slakta så¨til de grader?

Jeg holder meg unna. De er vistnok ekstremt overprisede og kvasse i lyde...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... jeg er positiv til det motsatte er bevist :P Lydklippene på siden dems var nå hvertfall gudd. Sjansen for at man får teste en i Norge og komme med en uttalelse basert på erfaring er vel heller svinnende liten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis.... :) Jeg bare kartlegger litt om hva folk har hørt. Det er ganske dyre amper dette her slik at de ligger helt i sjiktet med ENGL f.eks. Personlig synes jeg bare utifra klippene at det er mere punch i Krank ampene. Så finnes det marked for noe sånt? Jeg mener det må jo være noe med de ampene? med tanke på de som spiller på de. Den minste ampen dems havner på rundt 12 laken. 100 watts topp.... Dimebag toppen haver på 23 laken ca.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har BARE hørt negativt om Krank... har forsåvidt også bare hørt dårlie/ok-på-det-beste klipp av krank.

en lett beskrivelse er at den(faktisk) har en god clean kanal, men at distortion kanalen suuuuuger...udefinert og dårlig kontrolert gain.

rare er at jeg har hørt dette av 10-12 forskjellige personer!

jeg holde meg nok også unna...finner bedre amper til den prisen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krank er kjent for mildt sagt kritikkverdige former for promotering. Bl.a. har de selv lagt inn flere anmeldelser på harmony central av egne forsterkere med toppscore.

Og det å si at alle de store bandene bruker Krank kan misforstås av mange. Jeg er ingen Slipknot ekspert, men de bruker vel helt andre forsterkere som sine hovedforsterkere (Riviera Knucklehead?)

Samme med RHCP og Slayer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada...og flere med de. Prodsenten til Slayer og RHCP bruker de. Vi har bestemt oss for å ta de inn og interessen er ikke så verst. Ampene vil bli å finne på Riff bl.a. Sverige har vi fått endel kontakt med også og det er hyggelig. Det er mange som driver kritikkverdig markedsføring... Låter ampen bra bryr jeg meg ikke nevneverdig om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er hvertfall meget interessert, så lenge prisen ikke er astronomisk ;) Jeg er da bare 17 år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

It's all in the psychic powers :P

er ikke skikkelig gitarist før du kan telepatisere med forsterkeren din og kommandere den til å skifte kanal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.