Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkjøp i Polen - erfaringer?


ChristofferD

Anbefalte innlegg

gratulerer med konf!?!

viktige gloser er "guitarra eltryxcia where?", men det lærte du sikkert på konfirmasjonsundervisningen.

skal du kjøpe gitar av et av de klassiske amerikanske merkene, tipper jeg det er bedre utvalg, og bortimot samme priser, i norge. her har du også et større bruktmarked å shoppe i.

gtrzn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar og gratulasjoner!

Spørs om det blir kjøp i Polen, med tanke på flytur o.l, men hadde vært litt morsomt å høre om det er noen vits å være på utkikk etter det der. ;)

Alle pengene skal ikke brukes til gitar... Har lyst til å kjøpe en gitar til noe en plass mellom 10 og 20 laken. Og kanskje noen på en forsterker og resten til moped + lappen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Mayones! Du kommer ikke til å bli skuffet!!! Om du ikke kjøper i Polen, kan Rocktrond hjelpe deg.

Henger meg på denne anbefalingen.. Har du lyst på et kvalitetsinstrument noe litt utenom det helt ordinære, hvor du har mulighet til å gjøre noen personlige grep på gitaren, så ta en kikk på Mayones. Jeg har selv en nykomfirmert pjokk i huset, og etter mange turer i div gitarsjapper og test av et utall gitarer så falt valget på en lett customisert Mayones Setius..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en nykomfirmert pjokk i huset

Neros da.. Hadde forventet bedre fra en voksen herremann som deg :/

Ellers synes jeg at trådstarter har veldig fornuftig prioritering, selv om jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg brukte mye penger på moped og lappen. Bor du så øde til at du virkelig trenger moped, eller kanskje du klarer deg med sykkel et par år til, og heller kan legge pengene på billappen?

..klart, om man får 50k til konfirmasjonen sin så er kanskje ikke penger noen stor issue..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.