Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe II


Gluke

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morn!

Kva er ulempene med å kjøpe ein axe-fx 2 på ebay i dag kontra å vente 5 mnd på at den skal bli tilgjengelig frå den Europeiske leverandøren?

Ulempen er at du kommer til å spille gitar hele tiden og glemme alt annet fordi den låter så bra hehe.

Greia er vel at ikke garantien vil gjelde på den i Europa.

Men kjøpte alle mine(Standard, Ultra, MFC brettet og Axe-FX II) direkte fra Fractal og Cliff er hjelpsom uansett.

Vet han har sendt ut deler til folk.

Jeg fikk min Standard modda litt når det gjaldt MIDI biten og da hjalp han en gitaramp rep jeg kjenner steg for steg med hva som skulle gjøres slik at jeg slapp å sende den til USA_ Det kaller jeg service:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ein kan bestille rett frå Fractal til Norge? Men då blir det amerikansk + norsk moms? Ser ein sparer svært lite ved å vente på europeisk distribusjon i forhold til å handle på ebay så det er ikkje noko godt argument. 5 månaders ventetid er uansett heilt latterlig.

Du kan desverre ikke bestille rett fra Fractal til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe "brukt" axe-fx 2 i dag, så må man pløye litt gjennom div forum og sider.

De aller fleste selger for profitten sin skyld akkurat nå, men i blant dukker det opp en selger som lar den gå for nypris...eller litt mindre om det skulle være noen kosmetiske skader.

Kjøper du ny fra g66.com så betaler du 1931€ + frakt * 25% moms, rundt 20000 kr

Finner du en bruk Axe 2 fra f. eks USA betaler du 3000$ (ebay priser) + 100$ (frakt, USPS) * 25%, rundt 22000 kr...20000 kr om du finner en brukt til 2600$ (ser en som selger sin Axe 2 til sistnevnte prisen på fractal forumet nå)

Vente 4-5 mnd, eller betale en tusenlapp ekstra via Ebay? Eller muligens billigere om du følger litt med på forum...personlig hadde jeg gått for den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe "brukt" axe-fx 2 i dag, så må man pløye litt gjennom div forum og sider.

De aller fleste selger for profitten sin skyld akkurat nå, men i blant dukker det opp en selger som lar den gå for nypris...eller litt mindre om det skulle være noen kosmetiske skader.

Kjøper du ny fra g66.com så betaler du 1931€ + frakt * 25% moms, rundt 20000 kr

Finner du en bruk Axe 2 fra f. eks USA betaler du 3000$ (ebay priser) + 100$ (frakt, USPS) * 25%, rundt 22000 kr...20000 kr om du finner en brukt til 2600$ (ser en som selger sin Axe 2 til sistnevnte prisen på fractal forumet nå)

Vente 4-5 mnd, eller betale en tusenlapp ekstra via Ebay? Eller muligens billigere om du følger litt med på forum...personlig hadde jeg gått for den siste.

Kjøpte akkurat en Axe-FX 2 fra ebay på grunn av det du skriver i posten din. Har monitor og alt klart, men ventelisten til g66 virket alt for lang. Tviler sterkt på at jeg vil angre på at jeg betalte en til to tusenlapper ekstra når den endelig kommer i hus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min Ultra for flere måneder siden og venter og venter ... og venter på II.

Bra jeg har en skokk med Marshalls å bryne meg på i mellomtida.

Men jeg er rimelig sikker på at den er verdt ventetiden ....

Endret av gtrman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.