Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ModTone PowerPlant, courtesy out


Konnis

Anbefalte innlegg

God aften,

Tenker å bytte ut FuelTanken min i noe mer hensiktsmessig. Jeg har noen pedaler og en Line 6 M9, og vil gjerne kjøre alt på samme strømforsyning.

Har først og fremst sett litt på PSU'er som kan takle alle pedalene + M9 direkte, og den mest lovende hittil ser ut til å være Cioks AC 10. M9 trenger 9VAC 1500mA ca, så på AC10 kunne man vel kombinert de to 9VAC-utgangene og supplert M9 med strøm. Eller?

Uansett, hvis man ser bort ifra dette, har jeg også sett på VL PP2+ og Modtone PowerPlant med sine "courtesy out"-utganger. Dette betyr vel at man kan plugge et strømadapter inn i PSU'en, slik at man kun får en strømkabel som går fra pedalbrettet til veggen.

Spørsmål: får man tak i "norske" PP2+/PowerPlant som har inngang for norske stikkontakter, de 2 runde polene vi alle elsker? Eller er det kun tre-pols amerikansk plugg som passer i disse, uansett hvor jeg kjøper ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Modtone og du bytter bare ut strømledningen som følger med. Switch for å bytte mellom 120 og 230V også, noe som er praktisk den dagen du reiser på turne til USA ;) hehe Er veldig fornøyd med min Modtone hvertfall! Passer fint til Pedaltrain bretta med festebraketter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.