Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Judas Priest


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var jeg hjemme fra Oslo etter kanskje den beste opplevelsen hittil.

Kom til Oslo i 3 tiden, stakk på Bodymap å kjøpte noen tskjorter ( motley crue, sabbath, Priest )

Snoka litt rundt i Oslo, før jeg stilte meg i kø å endte ca helt fremst i køen, noe som gjorde at jeg fikk gromplass forran gjerdet inne, som førte til pustevansker iom jeg var midtpunktet for all dytting, alle skulle dytte der jeg sto. :P

Etter lang venting så kom In Flames på scena, syns In Flames var kjedelig, Men In Flames er ikke min stil, har aldri likt de , syns det var kjedelig. Det tok aldri slutt og fansen bak meg pressa, pressa, pressa og pressa litt mer. Men så stakk de heldigvis når de begynte å rigge scena for Priest.

Lysene gikk av å The Hellion starta. Glenn, Ian og KK kom på scena og begynte å spille Elecetric Eye, derfra å ut kan jeg nesten si at jeg hadde ereksjon. ( :P )

Godlåtene strømma på, Braking the Law, Metal Gods, Heavy Metal og endel andre.

Så spilte de 2 sanger fra den nye plata, revelution og Judas is Rising, som jeg syns tok fryktelig av.

Etterfulgt av andre godbiter, Diamonds and Rust og masse masse godbiter!

Men høydepunktet var ekstranummrene. Rob kom inn på scena og Hell bent for Leather starta, da tok det av, etter det kom høydepunktet mitt. Living After Midnight!

Herregud som det tok av! Derfra å ut husker jeg lite! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en helt suveren konsert..

Litt anna enn Lørdag, da jeg var med brodern på Cradle Of Filth..

Syntes Tipton hadde en dårlig dag på jobben, og uvanlig mye feeding på den karen.

Men alt i alt, er det one av det feteste jeg har opplevd.

Faktisk bedre enn Skedsmohallen i 88.

Hallford er bare en suveren metall konge på scena.

Men savnet Frewill Burning, Parental Guidence, Some heads are gonna roll, og Love Bites.

Men med med så mange godlåter som de har, skulle det bare mangle om det ikke uteble noen av gromlåtene.

Likte også In Flames sin oopvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarne tunger har uttalt at dette var en meget bra konsert. Heldige dere som var der... Bare vent, snart kommer Poison eller Van Halen! :twisted:

Hadde vært driitfett å se van halen! Med Sammy Hagar på vokal seff! 8)

(Og seff de 3 andre standardene :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.