Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pop rock


hkh

Anbefalte innlegg

hører på dårlige pc høyttalere på lav styrke på kontoret nå...men så langt jeg kan bedømme er det fin pop, heldigvis uten for mye kommers triks i låtoppbygninga. Bra lyd så langt jeg kan bedømme på disse høyttalerne, og alle instrumenter kom fint frem selv på lavt volum. Litt moro med ekkoboksen inni der også hørte jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Vurderer å kjøre vokalen et par db høyere, men liker også å gå litt mot strømmen og ikke la vokalen ligge over alt i volum

på det meste av pop for tiden ligger jo vokalen desidert høyest av alt, men jeg synes ikke det er nødvendig så lenge jeg kan høre alle ordene. og det synes jeg at jeg kan her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Vurderer å kjøre vokalen et par db høyere, men liker også å gå litt mot strømmen og ikke la vokalen ligge over alt i volum

på det meste av pop for tiden ligger jo vokalen desidert høyest av alt, men jeg synes ikke det er nødvendig så lenge jeg kan høre alle ordene. og det synes jeg at jeg kan her .

Jeg er tilhenger av at vokal skal ha samme posisjon i lydbildet som alle andre instrumenter. Langt fra alle er enige, og det lar seg heller ikke gjøre, nødvendigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vet dette er pop, men synes produksjonen er litt for anonym. Dere er flinke musikere, og alt er fint gjort, men tror dere hadde dratt nytte av en litt mindre tannløs sound. Det blir veldig norskt, dere tør ikke vise dere frem skikkelig, litt for safe. Det er masse potensiale her, håper dere utnytter det fremover!

Rent sonisk låter det bra, bortsett fra en slapp skarp og litt diffuse overheads til tider. Bassen mangler identitet når gitarene er frempå, men det er mer en smakssak for meg som elsker at bassen er fremtredende i lydbildet. Overall, bra jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp skarp wft? synes den er fin slik til låten, men det er vel smak og behag tenker jeg :)

Synes ikke vi burde ta den helt ut på en låt som breathe, det skal jo være balsam for sjelen, superlim for kjuste hjerter, compeed plaster for ståre tanker osv :P

Kjører mer på med de andre låtene, mer rock :)

Takk for kommentarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.