Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gammel Orange forsterker


Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Generelt er comboer mindre verdt enn topper, selv om de er identiske. Verdien kommer an på høyttalerne som sitter i også. I Norge vil jeg tippe du kan få alt mellom 7-8 og 11 lapper, avhengig av hva du faktisk har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at jeg har funnet bildet på nettet (hadde problemer med å få lagt inn mine bilder her).

Den er nok fra en gang på 70-tallet, serienummeret er OA3915

(Hvordan legger man inn bilder her? :) )

Endret av atakyrk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin sak! Testet den? Fungerer den? Ulyder?

Nei, jeg har ikke fått testet den og det er nok ~15 år siden den har vært i bruk.

Skal ta noen fler detaljbilder av forsterker og høytalere og se om jeg får lyd i den.

post-9814-0-62229700-1306831396_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint det, men den befinner seg i Vestfold

Om du trenger noen til å gå over ampen teknisk før du fyrer den opp, så melder jeg meg frivillig :-) free of charge, naturligvis..... Send meg i så fall en, PM eller lever den inn på Norsk Musikk i Tønsberg..(prat med Øyvind, jeg hjelper dem litt på servicesiden)

Dersom den har stått i mange år, er det ikke ulurt å få den sjekket før oppstart. Kan være mye gammel moro som gjør at den drar på seg en større service om du bare "drar i vei".. Som du kanskje skjønner av svar på denne tråden, så har du funnet en liten gullklump.. Gratulere med det, men gi den gjerne en human oppstart :)

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.