Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Straumforsyning til Midi-Mate


Anbefalte innlegg

No har det seg slik at eg endeleg har skaffa meg ein Rocktron Midi-Mate, inkludert ein USA-type adapter. På AC-adapteren står det "input 120V, output AC 9V 2mA". Dette betyr vel at den vil smelta dersom eg slenger på ein overgong til norsk straumkontakt og stappar den i veggen? Det eg med andre ord treng er ein norsk AC/AC-adapter, 9V med 800mA eller meir og 2,5mm plugg. Kvar i all verda kan eg få tak i dette utan å måtta ut med ein halv tusenlapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg funne eit par eldre straumforsyninga i ei skuffe heime, men har eit par spørsmål om dei. Eg treng 9V AC, ikkje DC, og på desse adapterane står det ikkje noko om DC. Står kun "9V 800mA" og "9V 1000mA". Kan eg då vera sikker på at desse har output i form av AC? Eller er det berre slepphendt merking frå produsenten si side? Står ikkje noko om polaritet heller, noko det vel burde gjort dersom det var snakk om DC. Pluggen på begge dei eg fann er akkurat litt for liten, men kan alltids hakka av pluggens frå den amerikanske adapteren og lodda/teipa den på.

Endret av ToreFagerheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg funne eit par eldre straumforsyninga i ei skuffe heime, men har eit par spørsmål om dei. Eg treng 9V AC, ikkje DC, og på desse adapterane står det ikkje noko om DC. Står kun "9V AC 800mA" og "9V AC 1000mA". Kan eg då vera sikker på at desse har output i form av AC? Eller er det berre slepphendt merking frå produsenten si side? Står ikkje noko om polaritet heller, noko det vel burde gjort dersom det var snakk om DC. Pluggen på begge dei eg fann er akkurat litt for liten, men kan alltids hakka av pluggens frå den amerikanske adapteren og lodda/teipa den på.

Er de merket 9V AC bør de gi nettopp det. Ellers hadde det vært kjekt om du hadde et meter å måle det.

Så lenge det er AC, altså vekselspenning, er det ingen fast polaritet. + og - veklser 50 ganger i sekundet så ikke tenk på det hvis pluggen passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redigerte nettopp posten min, fordi eg skreiv feil. :P Står berre "9V 800mA". Einaste er at "overskrifta" på den eine adapteren er "AC Adaptor." Har ikkje noko til å måla det med...

edit: betyr dette at sjølv om Midi-Maten går på AC, så har det ikkje noko å seia om den får DC, så lenge det er rett spenning?

edit2:

You don't need an AC adapter for the Midimate. I contacted Rocktron after I purchased a used midimate without the power supply. There's a diode bridge in the power input circuit. You can get by with a 9V DC adapter. Rocktron recommends 800mA for the current supplied by the adapter. The key thing is that the "plug" has to fit over a 2.5mm pin. This is slightly larger than the standard DC jacks. I power my midimate with a VisualSound OneSpot 9V DC adapter (the kind they sell for powering a pedal board). I had to replace the plug with one that has the larger bore to fit the 2.5mm pin.

Frå fractal-forumet. Problem løyst! :D

Endret av ToreFagerheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.