Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Squier med gripebrett i kinesisk plastikk!


fleskefinn

Anbefalte innlegg

Rett fra statene, ny Squier.

Det mest spesielle med den er vel gripebrettet i plastikk, med hjelpetall

langs båndene. Kjempepraktisk!

Fyrer rett løs med noen bilder.

Gripebrett i plastikk, med tall for nybegynner som meg!

892650.jpeg

Automatisk strengedemping, og hvit humbucker.

892653.jpeg

Vinduet vårt har sprukket, men det er så rotete her at jeg ikke tør å ringe husverten.

892654.jpeg

Så en elendig lydprøve. Beklager labert opptak, men jeg gidder ikke å gjøre det igjen.

**IKKE MIN SANG, DETTE ER DELER AV EN PANTERACOVER**

Endret av fleskefinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt lyst på denne gitaren selv, men jeg så at det kommer ut et annet gitarspill som lar deg koble til en vanlig elgitar, så jeg venter på det istedet.

Når det er sagt, så er det ikke umulig at jeg plukker med meg en slik gitar hvis jeg skulle se den på Elkjøp el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er spillbarheten, og blir den lett ustemt? :D

Den behøver ikke være stemt i spillet mener jeg. Tror det er sensorer i halsen som føler hvor du har fingrene. Ergo, lyden som kommer ut av spillet er ikke din egen.

Når det gjelder hvordan den holder stemminga, så aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er en sensor for hver streng på hvert bånd. Bending utgår, siden du treffer sensoren til de andre strengene. Dette kan være litt forvirrende hvis du spiller noe du kan fra før, siden spillet bare angir noten som egentlig skulle vært en bend.

Ellers er det mer eller mindre umulig å ta de fleste av sangene på sparket, notene kommer alt for fort. Det hender seg man må spille litt hardt for at alle notene skal telle, så jeg anbefaler å bruke et metallplekter. Visste ikke at det gikk an å slite ned plekter så fort engang :o

Bortsett fra dette så funker det meste bedre enn forventet. En morsom måte å lære seg nye melodier på også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.