Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny topp i hus.


s0und

Anbefalte innlegg

Har spilt på en slik ja, var i Østerrike på en ganske søt gitarsjappe. Testet den med en Warlock NJ og Gibson LP. Kunne ikke spille på max volum da, men jeg fikk skapt et inntrykk uansett.

... for å knuse en marshall skal det jo ikke nødvendigvis så utrolig mye til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

switcha den på 25 watt, og satte masteren på kl. 1200. Spiller med baller nok den saken her, beholder defnisjonen også på 100 watt m. mindre du vrir gainen til kl 6. still gain på kl. 12 på lead kanalen og du har vreng nok til tusen, har så langt tilnærmet "diala" inn både "justice for all" satch (extremist skiva), ac/dc (gammet og nytt) og pantera (cowboys...). Skal begynne å eksperimentere litt med egen lyd straks jeg stikker multivalve'en i sløyfa. Fet reverb i ampen fra før egentlig, varm og god. Masse bånn i denne her, blei vanvittig overraska.

Av inn og ut, nevnes 2 stk ubalanserte til kab'er. Litt skuffende at det ikke er xlr.. men, men. Pre- inn og ut funker bra, kjørte Chameleonen inn, synd det ikke er nivå kontroll på toppen. Effekt sløyfa har jeg ikke fått testa enda.

Konklusjonen min er at det er en vanvittig bra amp for pengene. Tror de ligger veil. på 6995,- Jeg betalte 4400,- og syns jeg har fått bra uttelling. Dette er jo en "ribbet" amp, så de har nøkket bort balanserte utganger og litt til, egentlig ikkenoe som plager meg nevneverdig.

Lydklippene her yter ikke ampen rettferdighet, men hva kan man vente på komrimerte klipp?

http://www.peavey.com/media/quicktime/2003...britishmed.html

http://www.peavey.com/media/quicktime/2003...oderntight.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh!!! Endelig en som liker transisor amps, man må ikke ha rør vet dere gutter, hehe, oppskrytte greier...

GRATTIS !!

jepp, dere hørte hva han sa...

Alle kan sende meg sin Marshall,Mesa,CAE,Soldano,VHT,Bogner,Diezel eller hva du nå eier.

så får dere en Peavey Badit i bytte! knall deal! bare spør Hans Majestet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.