Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line 6 Variax


PerA

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

digitalt er ikke dårlig ..... det var kanskje det før men nå begynner sakene virkelig å bli gode...så klart noen av det ampene høres litt dårlige ut... :P

til mr.cobainFan :

er ikke digitalt ekte? skjønner bare sånn halveis hva du mener....mener du at du liker bedre å spille på en ordentlig mesa en å ha en liten boks som skal gjengi lyden..? det er jeg enig i men selv om de ikke hører ut som en mesa kan det høres tøft ut..

men er enig med deg...for meg så funker gt-6 'en fet..alle effektene og distortionene....amp mod. kommer jeg ikke til å bruke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ekko skal være digitalt, ikke noe annet, men personlig kan jeg strekke meg til: chorus, flanger, phaser, ekko, reverb, fordi det er billigere med en greie i rack enn 10 pedaler, og fordi det lyder så godt som "ekte", hvis du har en skikkelig en da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Variaxen' date=' ville aldri brukt den live, men til studio og hjemmekos. Ypperlig etter min mening. Var imponert over de forskjellige gitarsimuleringene. Digitalt blir bare bedre og bedre selv om analogt i prinsippet e mye kulere[/quote']

Hvorfor ville du ikke brukt den live??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.