Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar, BC Rich USA Custom


PsychoDad

Anbefalte innlegg

Morn!

Sidan eg nettopp fekk min første custom gitar tenkte eg eg kunne mekke min første post her på forumet.

BC Rich Bich Deluxe USA Custom:

CIMG0943.jpg

CIMG0908.jpg

CIMG0947.jpg

Fekk den i dag og er utruleg godt fornøgd. Veldig flott håndverk.

Betalte totalt ca. det samme som då eg kjøpte ein Gibson LP Traditional for eit par år sidan, og kvalitetsmessig er BC Richen i ein heilt anna liga.

Vart levert med utruleg låg action, uten klirring på nokon av bånda. No er eg ikkje så glad i så låg action, men eg tek det som eit teikn på at halsen er rett og fin og at bånda er jevnhøge.

Ellers er halsen litt tynnare enn på ein Gibson Traditional eller Standard, men ikkje i klasse med Ibanez eller Charvel. Veldig lik Warmoth sin standardhals faktisk. Lettspelt og fin. Sidan skaleringen (?) er 24 5/8" og halsen har 24 bånd er det ganske trangt mellom dei øverste bånda, noko som kanskje kan by på problem for dei med litt større fingrar enn mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen PD, og gratulerer med ny gitar. Ikke helt min kopp kaffe, men av rein uvitenhet lurer jeg litt på hva alle de pottene og switchene gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen PD, og gratulerer med ny gitar. Ikke helt min kopp kaffe, men av rein uvitenhet lurer jeg litt på hva alle de pottene og switchene gjør?

Lurer litt på det samme sjøl...

Spelar heavy metal og fant kjapt ein innstilling som funkar for den typen musikk. Ellers trur eg ikkje eg kjem til å ha behov for å stille så alt for mykje på dei ulike knottane.

Her står det kva dei enkelte betyr:

full_active_electronics_diagram.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for info. Var så mye preamp og master switcher og potter at jeg var på tur til å spørre hva slags rør som sto i denne :D Rock on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at ein kan få veldig mange forskjellige lydar ved å vri på brytarar og koble inn og ut pre-ampar er i grunn det eg likar minst ved gitaren. Likar egentlig å ha ting enkelt så du kan seie eg kjøpte gitaren på tross av alle brytarane. Men så lenge den funkar bra til vreng og eg kan få ein brukbar clean er eg fornøgd.

At gitaren skulle vere så utruleg lettspelt og ha så flott finish hadde eg egentlig ikkje trudd og det er det eg er desidert mest fornøgd med så langt. Kan og nevne at den er mykje lettare enn forventa. Trur kanskje det er den lettaste gitaren eg har, lettare enn f.eks Charvel so-cal og Gibson SG og det til tross for at den er laga av heiltre mahogany og lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig gitar. Gratulere, gøy med noe som skiller seg ut..

Husker jeg så en 10 strengers variant av denne til salgs her inne, synd den forsvant før jeg fikk skrapt sammen nok kroner :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.